Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 11 december 2018

Brrr..... koud he?

hallo allemaal!

Vandaag heb ik een winterse kaart voor jullie met één van de vele gave digi's van Beccy's Place.
Het is een kaart met allemaal oude materialen. 
Ik heb deze kaart al even geleden gemaakt, maar nog nooit hier laten zien.
De digi heet 'family re-union' en is inmiddels vervangen door vrolijker kijkende sneeuwpoppenfamilies in Beccy's webshop.

Het designpapier komt uit een héél oude paperpad van Basic Grey - Nordic Holiday. De randen van het DP heb ik weer bewerkt met DistressInk - Chipped Sapphire.
De tag, de achtergrondsneeuwvlok en de ijspegels heb ik uitgesneden met mijn Silhouette en vervolgens bewerkt met een witte dabber van Dutch Moments voor wat sneeuweffect.
De kaart heb ik verder afgewerkt met 2 sneeuwvlokbrads, een sneeuwvlokbedel en lint van de tag komen uit eigen voorraad.

De bontrandjes van de sneeuwpoppen zijn bewerkt met glitterglue baby blue en christal.
"Brr.... koud hè?!" dat stralen (nou ja stralen.... ze zien er aardig verkleumd uit) de sneeuwpoppen op mijn kaart écht uit vind ik. Gelukkig is het hier (nog) niet zo koud. Terwijl ik dit bericht tik, schijnt het zonnetje heerlijk door het raam naar binnen😎.
De sneeuwvlok op de tag is ook bewerkt met de witte dabber. 
De letters zijn gemaakt met een alfabet van QuicKutz.

18 opmerkingen:

  1. Hier ook een heerlijk zonnige dag, lekker gewandeld na al die dagen wind en regen en ik zie er stukken vrolijker uit dan deze familie, het lijkt wel of ze elk moment in tranen uitbarsten whahha!! Je hele kaartje is BRRRR maar wel super leuk met al die glitters, sterren en pegels!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker ijzig en glitterig...
    Hier was het mooi weer vandaag, de auto had vanmorgen wel een ijslaagje toen mijn man wou vertrekken naar zijn werk.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brr, ik krijg het koud van je kaart hihi. Mooi gemaakt en glitter is altijd leuk bij sneeuw en ijs. Hier lagen vanochtend de platte schuurdaken dichtgevroren maar verder was het heerlijk met die zon en geen wind. Vandaag ook lang gewandeld met de hond dus nog geen sneeuwpoppen gebouwd, die bewonder ik hier wel LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Angela & so endearing.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met al die glitters erop!
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met een schattige family digi. Mooie tag met sneeuwvlok heb je gemaakt. Voor mij hoeft die kou nog even niet. Het weer als vandaag is prima zo de hele winter door.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er ook en beetje beroerd en bibberig uit, die sneeuwpopfamilie, haha! Maar het is een ijskoud leuke kaart geworden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze sneeuwpopfamilie ziet er inderdaad erg verkleumd uit. Ik zou ze graag uitnodigen voor een kop warme chocolademelk (met slagroom), maar of dat een goed idee is?.....
    Je hebt er een super leuk, winters kaartje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een enige familie is dit! Nee, hier is het overdag niet zo oud dor de zon. Maar als ik nu naar buiten kijken ligt er een flink vlies op de autoruiten. Gelukkig ben ik op de fiets naar mijn werk. Heb zo'n hekel aan de ruiten krabben....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk stel zijn ze zo bij elkaar.
    Mooie kaart Angela.
    Leuk dat je weer meedoet deze maand.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke sneeuwpop familie heb je op je kaart verwerkt!...het is een prachtig kaartje geworden.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk winters kaartje met die leuke sneeuwpoppen!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is leuk en ze zien er inderdaad verkleumd uit, en dat voor een sneeuwpop, hihihi!
    Vind de nieuwe sneeuwpoppen digi bij Beccy ook helemaal leuk!
    Vond dat er hier gister een behoorlijk koude wind stond, maar ja dat hoort er bij in deze tijd van het jaar.

    Alvast een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kerstkaart!!! En heerlijk de tekst" brrr koud he'..." Leuke stempel ook.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezellig en koud kaartje hihi.
    Leuk dat je weer meedoet bij onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline Dt 2Sistersontehblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful card Angela, the colours are fabulous! I love the addition of the glitter and rhinestones to add a bit of sparkle to your creation, and I also like the way you added the different snowflakes and icicle die cuts. The tag poking out the side is a lovely and interesting touch. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela