Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 30 december 2018

Laatste kaart 2018..... eerste kerstkaart 2019 :)

Hallo allemaal!

Zijn jullie ook al haast weggeblazen door het vuurwerk?!?!?
Hier wordt er al lustig op los geknald; bah! Vind al dat geknal helemaal niks!
Vind het vooral zo zielig voor al die honden en katten; voor hen zijn het écht super zware dagen.
Zal blij zijn als het 2 januari is en de rust (hopelijk) is weergekeerd...... ff doorbijten dus!

Vandaag mijn laatste blogbericht van 2018..... met mijn eerste kerstkaart voor 2019 😊.
De digi is een freebie van Beccy's Place en heb ik weer ingekleurd met kleurpotloden.
De ingekleurde digi heb ik gemat op goudkleurig holografisch karton en deze vervolgens verhoogd opgeplakt op wit cardstock dat ik eerst met een embossignfolder door de stansmachine gehaald heb en ook op goudkleurig holografisch karton gemat heb. Het geheel is op roestrood (zelfde kleur als de besjes van de digi) cardstock van PapiColor geplakt.
De tekst is een stans van Crealies.

Deze kaart wil ik laten meedoen aan de volgende challenges:

Graag wil ik jullie bedanken voor alle leuke, lieve en meelevende reacties op mijn blogberichten in 2018, maar ook voor alle schitterende creaties die ik mocht bewonderen op jullie blogs. Daar heb ik toch vaak inspiratie gevonden in mijn creatiefloze periodes het afgelopen jaar; dank daarvoor!
Rest mij jullie allemaal een gezellig en veilig uiteinde te wensen en voor 2019 
gezondheid-geluk-creativiteit.
Tot volgend jaar.

21 opmerkingen:

  1. Je eerste kerstkaart voor 2019 is een hele mooi Angela. Prachtig gekleurde digi.
    Ik hou ook helemaal niet van vuurwerk en van mij mag het ook 2 januari zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig en chic Angela!
    Hier knallen ze ook al 2 dagen, soms zelfs om half 3 in de nacht (hartverzakking!). Zal blij zijn als we weer gewone dagen hebben maar eerst op naar Oud&Nieuw en dan weer een heel jaar dat hopelijk goed zal zijn zodat we volop van al het moois kunnen genieten!
    Liefs xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Angela,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt voor kerst 2019. Lekker vroeg erbij ben je. Mijn kaartjes met goud plaats ik binnenkort maar zijn op de bus!
    En ja dat vuurwerk...ik heb geboft dat ze eergisteren tussen half 8 en kwart over 10 's avonds niet knalden, wamt toen moest ik slapen voor mijn nachtdienst. Ben benieuwd hoe dat 1 januari 's avonds zal zijn. Maar misschien ben ik dan zo moe dat ik het niet hoor...
    Fijne jaarwisseling en tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef je bent vroeg met je mooie eerste Kerstkaart voor 2019!
    Hahaha, heel leuk met de bessen.
    Hier eergister al geknal, en echt van die harde knallen.
    Er heeft hier op een gegeven moment een motoragent een uur rond gereden. Het hielp wel,of dat de oplossing is!!!!
    Er zal wel iemand geklaagd hebben, heb hier zoiets nog niet eerder meegemaakt.
    Hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt en een goed, creatief en gezond 2019!
    Liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stijlvolle kaart en alvast een mooi beginnetje voor volgend jaar!
    Hier valt het gelukkig nog mee met het vuurwerk.
    Een gezellige jaarwisseling,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige chique kerstkaart Angela,
    tof dat je meedoet aan de challenge bij 52 Weeks to Christmas.
    Hier bij ons is dat niet zo de gewoonte dat vuurwerk, enkel om middernacht op oudejaarsavond om het nieuwe jaar te verwelkomen...
    Gezellig jaareinde en vooral een prachtig 2019 gewenst!
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Christmas card and love the image and embossed background--a good start for 2019
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kerstkaart met deze digi van Beccy!
    Niet alleen honden en katten zien af met dat geknal, ook ons parkietje. Die is vandaag al een paar keer van zijn stok afgevallen, zielig voor dat beestje.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Och jeetje... dat is inderdaad zielig voor dat beestje. Je denkt vaak alleen aan honden en katten, maar de meeste dieren hebben er dus last van..... een verbod op particulier vuurwerk is dus zo gek nog niet.

      Verwijderen
  9. Hi Angela, het is weer een prachtige kaart geworden met de mooie digi van Beccy..jij met je gezin ook een hele fijne jaarwisseling en dat je maar veel inspiratie mag opdoen, dan kom ik bij jou je
    mooie kaarten bewonderen 😉 Tot volgend jaar 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great colouring Angela, I love the soft red you chose for the berries. You did a good job matching the card stock too, and the addition of the gold mirror card adds a beautiful shine to the project.
    Private fireworks are banned where we live Angela, but people still manage to buy them and set them off. Our dogs don't like the noise, but they come inside and settle close to us.
    Happy New Year!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een schitterende kaart Angela.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging goud/zilver bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Happy New Year sweetie. A lovely start to your 2019 Christmas card makes.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie sjieke kaart! Ik ben ook blij dat alles weer voorbij is, onze hond is ook altijd helemaal van slag met deze dagen! fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Angela.
    Ben ook blij dat alles weer gewoon is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is je kerstkaartje met dit mooie gouden accentje Angela...Wij hebben geen last gehad van vuurwerk..Op het platteland hè...we hoorde wel in de verte knallen maar daar hebben onze poezen totaal geen last van gehad...
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. helemaal mooi is deze geworden!
    een fijn, gezellig, positief, gezond en creatief 2019 gewesnt
    tof dat je er weer bij bent vanaf de eerste week van het nieuwe jaar !
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooie kaart Angela ! Ja, mijn hondje was ook in paniek, ik ben blij dat het geknal voorbij is. Nog de beste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief 2019 ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Angela! Fijn dat je erbij bent!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goed begonnen met deze gave kaart !
    Dat wordt een mooi jaar zo !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela