Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 4 januari 2019

Christmas Cardinal..... kerstkaart 02.2019

hallo allemaal!

Weliswaar een dag later dan 'kerstkaartendonderdag' hier dan toch een kerstkaart. 
Het is alweer de tweede voor dit jaar. Zolang de dagen nog kort zijn en het nog echt freubelweer is, probeer ik zoveel mogelijk kerstkaarten te maken. Afgelopen jaar heb ik er al met al toch zo'n 25 gemaakt; dat is voor mijn doen verschrikkelijk veel. Mijn streven is echter dit aantal minimaal te evenaren, maar liever nog te overtreffen.
Het begin is er in ieder geval.
Ik heb weer het schattige kardinaalvogeltje van Beccy's Place gebruikt en ingekleurd met FaberCastell kleurpotloden. De stippeltjes rondom het vogeltje zijn gemaakt met een grijze alcoholmarker. Nadat ik de afbeelding uitgestanst had met een stans van Crealies, heb ik deze gemat op goudkleurig holografisch karton, net als de tekst. De sketch is van Cheerful Sketches. Het DP is van Papermania 'Home for Christmas'. De kaart heb ik afgewerkt met gouden sterren; uitgestanst met een stans van QuicKutz. Op de achtergrond heb ik wat Fran-táge gestrooid en (aan de achterkant van het DP) verwarmd met een heatgun.


Allemaal een heel fijn weekeinde gewenst.

19 opmerkingen:

  1. Het is een leukerd Angela!! Je hebt de sketch mooi uitgewerkt!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute & such pretty colours Angela. Happy New Year sweetie.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schattige digi dit vogeltje. Mooi kaartje, leuk met die stipjes op de achtergrond.
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Angela. Schattige digi en prachtig ingekleurd. Mooi met de Frantage. Ik ben dat het afgelopen jaar helemaal vergeten om bij de kerstkaarten te gebruiken. Dan was de kerstkaart klaar en dan dacht ik, oh ja, ik had er ook nog Frantage op kunnen doen. Komend jaar maar weer gebruiken. Hihihi.

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is geweldig!!! Gaaf dat je hem zo groot hebt afgedrukt, hij is zo leuk met zijn mooie schoenen aan!!
    Gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Angela! Wat een supermooie kaart! Die stippeltjes om de vogel zijn leuk, mooi effect heeft dat. En de vogel zelf is ook erg grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is dit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtig kerstkaartje Angela...zo een mooi ingekleurd en leuk stempeltje...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kerstkaartje Angela, je hebt het vogeltje prachtig ingekleurd!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart Angela digi mooi gekleurd en prachtig papier bij gezocht.
    Lieve groet,
    Petra
    Gisteren kon ik bij je reageren maar vandaag gelukkig wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die vogel is te gek leuk en zo mooi ingekleurd bij het dp! Bij jou dus óók alles lekker onder de Frantage...dáárom gebruik ik het dus niet zó vaak maar ben nu wel zo wijs dat ik het in een doos doe!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kom hier via K&K!
    Ben meteen volger geworden hoor.
    Je hebt een leuk blog.
    Tot hoors, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De beste wensen voor het nieuwe jaar Angela. Superlief dat ingekleurde kardinaalvogeltje en gaaf dat frantage erbij. Dat geeft meteen een echt winters sfeertje vind ik. Een mooie starter voor het nieuwe jaar ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You've done an awesome job on the colouring Angela, the cardinal looks gorgeous. The shading and highlighting is wonderful. I also like all the gold mirror card you used, it gives you project a wonderful warm glow. Beautiful!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A fantastic card. Great design and cute image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je de kardinaal prachtig ingekleurd, Angela, en er vervolgens een heel mooi kaartje mee gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Really cute - love the red and gold together.

    Thanks for joining us at Sparkles Christmas.
    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is dit een prachtige kaart Angela, supermooi gekleurd, leuk gespeeld met onze schets!
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A gorgeous sparkly Christmas card! Thank you for sharing it with us at Sparkles Christmas Challenges, I do hope you'll join us again next month,
    Love Jacky x
    Sparkles DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela