Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 24 januari 2019

Kerstkaart 4.2019

goede morgen allemaal!

Donderdag.... dus kerstkaartendag :).
Deze week een kaart die ik gemaakt heb met de Silhouette.
Het print&cutbestand is van Cards2Love.
Ik had een schattige sneeuwpopdigi (helemaal passend bij dit winterse weer) uitgeprint om te kleuren en een kaart in elkaar te freubelen, maar helaas kwam er van alles tussen en ligt het plaatje nog ongekleurd op mijn bureau.
Omdat ik toch wil proberen elke donderdag een kaart te plaatsen, heb ik mijn toevlucht gezocht tot de Silhouette en tussen alle andere beslommeringen snel deze kaart in elkaar gefreubeld.

Challenges:
52 Weeks to Christmas: week 4

Allemaal een heel fijne donderdag gewenst!

29 opmerkingen:

  1. Wat zijn we druk hè, hihi, je komt soms helemaal niet aan kaarten maken toe😉.
    Wat een leuke, mooie kaart is dit.
    Helemaal niet erg dus, dat je geen tijd had voor de sneeuwpop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Angela, niet gekleurd maar wel een prachtige kaart geworden. Misschien binnenkort een uurtje over om te kleuren.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje is het geworden leuk idee met dat hert zo voor de cirkel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is een mooi kaartje geworden.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vlugge kaart maar toch prachtig door zijn eenvoud !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet wat je van plan was maar wél een super mooie kaart Angela, mooi die cirkel met dat Scandinavische motief en die tekst er zó over en het hert maakt het af!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie " snelle" kaart! Ik zou willen dat ik het kon maar ik heb het wel eens grprobeerd maar ben nooit tevreden met mijn eenvoudige kaarten....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, soms is het te druk om iets af te werken, maar dat kan je dan een volgende keer tonen. Deze kaart is ook heel mooi, prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lang leve de Silhouette! Het is een prachtige kaart geworden.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, Angela. Mooi in dat rood!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou Angela met deze kaartb zijn we ook heel blij hoor, wat een plaatje...
    En die sneeuwpop, houden we gewoon tegoed!!!

    Bedankt voor je deelname van de week bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi deze kerstkaart Angela...en knap gedaan hoor met de silhouette...

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, heel stijlvol vind ik.
    Groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En wat voor kaart, ik vind hem top. Leuk met dat vrolijke rendier en rood-wit blijft zo lekker vrolijk. Gaaf die "golvende" tekst erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Misschien niet gelukt wat je in je hoofd had, maar wel een
    hele mooie chique kaart om te laten zien Angela!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super mooi kaartje en de digi komt nog wel een keertje! Ik ben gek op rood en Scandinavische printen. Dus voor mij een topkaartje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gedaan met dat rennende hert in de kleuren van die mooie Scandinavische cirkel.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie en chique kerstkaart Angela, ik hou wel van dit soort kaarten, de tekst golft mooi over je kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind dit een prachtige kaart geworden !
    Heeft een mooie uitstraling !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dan houden we die sneeuwpop nog van je tegoed! Deze kaart is ook heel leuk. Mooi rendier is het! En leuk dat je toch een kerstkaart wilde plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. IK vind je kaart wel heel erg mooi geworden Angela. Je wilde wat anders.... Maar deze is erg leuk geworden met de mooie achtergrond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind hem helemaal leuk! Een echte kerstkaart zo met rood en wit!

    Gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kaart Angela,de kleuren zijn heel mooi en dan die prachtige afbeelding!! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat goed dat je iedere week probeert een kerstkaart te maken. Dat lukt mij niet. Het is wel weer een hele mooie deze keer Angela.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuk kaartje, mooi gemaakt
    fijn dat je er weer bij bent deze week,
    grtjs, martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A gorgeous, stylish & impressive creation Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela