Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 5 november 2019

Kerst 08.2019

In het begin van dit jaar was ik - voor mijn doen - behoorlijk fanatiek bezig met het regelmatig maken van kaarten voor de Kerst. Maar zoals elk jaar komt er op een gegeven moment de klad in.
Het is inmiddels november en dan wordt het toch wel tijd om de draad weer op te pakken en verder te gaan met de produktie 😉....
Hier is nummer 8:
Het is een CAS-kaartje geworden.
Het plaatje had ik op mijn computer staan..... waar die vandaan komt..... geen idee!
Bij het plaatje bijpassend blauw/lila cardstock gezocht.
Ik wilde graag de ovale stansen van Crealies gebruiken. Deze hebben aan beide kanten van de snijlijn een streepjeslijn en ik wilde een keer de buitenste streepjeslijn gebruiken.
Het was ff denken, maar het is me gelukt.
De afbeelding heb ik geprint op een vel wit cardstock, maar zodanig dat ik deze op verschillende manieren uit kon stansen met een vierkante stans van Crealies. Ik wilde de afbeelding linksonder hebben. Ik gebruikte hiervoor de grootste stans. Daarna de blauw/lila basiskaart gepakt en er een ovaal gat ingestanst. De afbeelding erachter geplakt. Daarna uit wit cardstock weer met de grootste stans een vierkant gestanst en daar vervolgens na wat passen en meten een grotere ovaal uitgestanst en op de kaart geplakt. Uit blauw/lila cardstock de tekst gestanst en opgeplakt en als laatste een paar witte sequins op de kaart geplakt..... en klaar was de kaart!

Challenges:

Dat was het voor vandaag.
Een heel fijne dag gewenst en graag tot de volgende (kerst)kaart.

20 opmerkingen:

  1. Mooi en stijlvol kaartje is het geworden! Ook een beeldige afbeelding...top!
    Ik ben ook altijd op het nippertje klaar hoor met kerstkaarten...eigenlijk wil ik ze helemaal niet meer maken maarja mensen verwachten het wel een beetje natuurlijk als je zelf kaarten maakt! Gelukkig heb ik nog over van vorig jaar!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your card is beautiful Angela, the lilac and white colour scheme is so soft and pretty. The three little snowmen are adorable, I love all the details in the image. I also like the way you've added the layers of card stock to create a wonderful frame. Well done.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is very pretty! The white with one other color look is always a classic one! Thanks for sharing with us at CCAYR! :)

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful Angela. Love the sweet image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Angela. Goed bezig.
    Ik heb wel een aantal kaarten en nog over van vorig jaar. Dit jaar sta ik op een winterfair hier in het dorp hopend kan ik een paar kaarten slijten.
    En wat over is gaat dan naar familie en vrienden. Normaal heb ik de kerstkaarten allang klaar en voor iedereen hetzelfde maar nu niet meer van gekomen en geen zin erin gehad.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk deze kaart met deze schattige afbeelding. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lief kerstkaartje...hier hebben we er ook nog niet genoeg, moeten nog even aan de bak.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een hele mooie geworden Angela,ga zo door ;)
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GOED gelukt om het dubbele steekje te gebruiken, kan ook alleen maar zó volgens mij en het plaatje is adorable! Hier ook volop aan de kerstkaartjes, achterstand door de lange verhuispauze maar gaat lukken!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Angela! De ovaal met stiksteekjes is erg leuk en komt goed uit zo. Kan me voorstellen dat je daar even over na moest denken. Hahaha, ik zat ook al in mijn hoofd te bedenken hoe ik het zou aanpakken ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Angela. Wat een leuk plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Angela.
    Leuk plaatje.
    Fijn dat je weer even tijd hebt om een kaartje te maken.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk plaatje heb je nog gevonden Angela. Je maakte er een mooie kerstkaart mee. Lekker ijzig dat lila met wit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kunstig bedacht hoor, dat randje.
    Lief plaatje, veel meer dan deze CAS kaart heeft het plaatje niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk plaatje! En je kaart is heel mooi geworden. Ik lees al wat we gaan doen woensdag! Even een slag maken met de kerstkaartjes...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje, had hem al voorbij zien komen bij de race. Gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aren't they just adorable snowmen!? So sweet! Thanks for playing along at CCAYR!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sweet card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *Sorry so late commenting! I’ve had a busy couple of months!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela