Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 11 november 2019

MHH-challenges gaat verhuizen!

Bijna anderhalf jaar geleden ben ik begonnen met het houden van challenges op mijn persoonlijke blog. 
Dit leek mij toen goed haalbaar, omdat ik toch bijna geen kaarten/creaties maakte. En die paar kaarten die ik dan maakte, konden goed als voorbeeldkaart voor de challenge dienen.
Nu we bijna 15 challenges gehad hebben, kom ik tot de conclusie dat een apart challengeblog toch wel handiger en overzichterlijker is.
Dus heb ik een challengeblog gemaakt dat zojuist online gegaan is.

Op 20 november gaat challenge 16 HIER van start.

Op dit blog zal ik mijn eigen kaarten die ik gemaakt heb voor de challenge plaatsen met een link naar het challengeblog, zodat het voor de liefhebbers van de challenge geen gezoek hoeft te worden.

Een fijne dag verder.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Angela,
    Ik heb ook een gewoon blog voor mezelf en een borduur Challenge blog voor borduursters.
    Ik vind dit ook makkelijker:)
    Snap je keuze helemaal.
    Ga zo even kijken en me aanmelden:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee.
    Ik heb me er nooit aan gestoord, maar snap heel goed dat het voor jezelf overzichtelijker wordt.
    Ik ga meteen even kijken op je andere blog en mee aanmelden, want ik doe altijd graag mee met de challenges.
    Ze zijn bijna allemaal om mijn lijf geschreven en challenges helpen mij op weg als ik even niet weet hoe ik zal beginnen aan een kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja wel zo overzichtelijk voor jezelf denk ik.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Angela
    Van harte met je nieuwe blog als het gemakkelijker voor je is dan is het beter niet waar?
    Ik ben niet zo'n challenge mens 1 keer in de maand doe ik er eentje, het geeft mij persoonlijk teveel druk...
    Veel succes met je nieuwe blog
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee om je challenges op een aprte blog onder te brengen! Succes ermee! ook ik doe bijna nooit mee aan challenges, ik heb al twee DT's en daar heb ik genoeg aan. Geen onwil dus, maar ook andere dingen die ik graag doe.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela