Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 27 november 2019

Beccy's Place - Day 10 - Non Holiday stamp

Vandaag een 'alternatieve kerstkaart' 😊.
 Op dag 10 bij de Annual Month of Holiday Cards Challenge (een hele maand lang elke dag een uitdaging😀) van Beccy's Place was de opdracht om een niet-kerststempel om te toveren tot een kerststempel. Nu heb ik niet elke dag tijd om kaarten te maken, maar zo nu en dan pik ik er een dag uit en ga er mee aan de slag.
Bovengenoemde uitdaging vond ik wel een héél leuke.
Ik heb uit de digitale stempelset "The Slow Lane" de schildpad met het vredesteken genomen en hem omgetoverd tot een kerstschildpad. Dit heb ik gedaan met PNG-bestanden (de kerstmuts en de kerstster) van FAVPNG.com .
Met behulp van de novemberschets van Cheerful Sketches is er uiteindelijk deze kaart uitgerold:


Deze kaart vraagt natuurlijk om een toepasselijke tekst.
Deze heb ik gemaakt in LibreOffice en deze mogen jullie meenemen voor eigen gebruik.... als jullie dat willen😊.


Challenges:

Een heel fijne dag verder en graag tot een volgende (kerst)kaart.


17 opmerkingen:

  1. Geweldig, Angela! Wat een leuk stempel om een kerstkaart mee te maken!
    Ik word er vrolijk van!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent heerlijk aan het fantaseren geweest en in combinatie met de sketch een heel coole kerstkikkerkaart gemaakt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is grappig en mooi!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The tortoise looks very dapper with his Santa hat on. I like how you made the hat - looks great.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Angela
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en nog een leuke digi kado erbij!
    Alleen heb ik nou mijn verkeerde bril op, ik zie een schildpad in plaats van een kikker....hihihi...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha wat ontzettend stom van me! Dank je wel Martha! Ik heb inmiddels de tekst aangepast!

      Verwijderen
  6. Wat een beeldige kerstkaart is dit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You've done a wonderful job with the turtle Angela, it was very clever to add the Christmas hat and the bunch of poinsettias. It's definitely a festive card now! I love the pretty die cut you used for the image panel, it's a fabulous shape. Great patterned papers too!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Angela.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke kaart Angela en hoe cool dat je zelf je tekst zo maakt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een schattige en coole kerstkaart geworden! Grappig met zijn kerstmuts op! Dit jaar komt het er bij mij ook niet zo van om vaker mee te doen. Heb al wel 3 gekleurde plaatjes liggen maar van kaarten maken komt niet zo veel.
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat leuk gedaan Angela! De schildpad heeft een hele gedaante wisseling gedaan tot kerst schildpad! Het is een vrolijke kaart geworden in deze mooie kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig om deze schildpad om te toveren tot kerstschildpad. Die rode muts staat hem geweldig. En de tekst maakt het plaatje helemaal compleet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi wat een coole schildpad heb je er van gemaakt en die mooie sketch gebruikt (ik ben er niet toe gekomen).
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuk kaartje, Angela.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooooo wat een prachtige kaart Angela, ik vind het erg knap gedaan van jou. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela