Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 30 november 2019

Two-fer technique...

We blijven doorgaan met de kerstkaarten...tot we er bij neer vallen 😂😂...

Op dag 23 van de Annual Month of Holiday Cards Challenge bij Beccy's Place was de T aan de beurt. Beccy had de 'two-fer' techniek gebruikt.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar het schijnt dat je een (digitale) stempel doormidden snijdt/knipt en er 2 kaarten mee maakt.
Zelf had ze de notenkraker afbeelding in tweeën gesneden...... maar dat kan ik niet. Ik ben zo'n tik-ei die geen personages en/of dieren doormidden knipt/snijdt 🙈.
Dus heb ik een kerstbal genomen (een freebie van Beccy), deze met behulp van de software van de Silhouette Cameo ingekleurd en vervolgens doormidden geknipt en geprint.
De tekst heb ik ook in de software van de Cameo gemaakt. Het is een one-layer kaart geworden.
Als laatste een paar sequins erop geplakt en klaar waren de kaarten.


Challenge:

Dat was het voorlopig weer!
Gezellig dat jullie langsgeweest zijn en graag tot een volgende (kerst)kaart.
Een heel fijne dag allemaal!

21 opmerkingen:

  1. Had ik ook nog nooit van gehoord. Weet nu dan ook wat dat is. Je hebt er twee mooie kerstkaarten van gemaakt. Met twee prachtige halve kerstballen.

    Fijn weekend.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Angela
    Leuke technique, had ik ook nog nooit van gehoord maar het effect is wel leuk, 2 van 1 zeg maar .....
    Mooi kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kerstkaarten zijn super mooi gemaakt.
    Nooit van gehoord van deze techniek.
    Maar mooi gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk en had hier ook nog nooit van gehoord.
    GRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van deze techniek had ik ook nog nooit gehoord. Wel handig dat je van één digi gelijk twee kaarten kunt maken. En ik zou er ook geen persoon of dier voor gebruiken. Jouw twee kaarten zijn heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We raken niét uitgeleerd want ook ik heb er nog nooit van gehoord. Leuke figuurtjes doorsnijden???? Dát kan ik óók niet over mijn hart verkrijgen hoor dus dat je voor een kerstbal hebt gekozen is briljant Angela. Door de sequins kun je ook bij K&K meedoen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Good on you for having a go at this technique Angela, your cards turned out beautifully! Great idea to use the bauble, it looks wonderful cut in half. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog nooit van deze techniek gehoord, leuk woord tik-ei dat ben ik dan ook, goed idee om de kerstbal te halveren, het zijn 2 hele leuke kerstkaarten,
    Fijn weekend
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten Angela! Ik heb wel eens een grote ijskristal door de helft gesneden, maar wist niet dat dit een techniek was, hahaha, weer iets geleerd ;-). Wat ben jij trouwens goed in werken met de Silhouette!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om op deze manier meteen twee kaarten te maken Angela. Ik wist ook niet dat deze techniek zo genoemd werd, weer wat geleerd hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is gorgeous Angels. I had never heard of this either.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, had die techniek ook gezien.Ga hem zeker ook eens uitproberen maar of ik het dan aandurf om mijn ingekleurde afbeelding door midden te snijden... Zijn twee mooie kaartjes geworden!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat leuk! Ik ken een blog waar ze een andere uitleg van 'two fer' hebben, maar dit is ook heel gaaf! Snap wel dat je geen dieren of mensfiguren wilt halveren...hihihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha. Begrijpelijk dat probleem om door midden te knippen. Ik heb er al moeite mee om mooi papier te knippen. Mooie kerstkaarten. Ik vind het een leuke techniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nooooooit van gehoord, van deze techniek, maar ik vind het leuk.
    Hihi, grappig dat jij geen mens of dier in 2en kan knippen. En soort bijgeloof, heb ik ook wel last van hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I braved cutting an animal in two but it took a bit of courage to do so. After seeing your card, I am going to look at other images that I could use that aren't living beings! Your cards turned out beautiful. The colour difference in matting and sentiment colour make them so much more unique.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten. Ook ik ken de techniek niet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn er toch veel hobby technieken, dat wisten we vroeger toen er nog geen internet was toch helemaal niet... je hebt prachtige kaarten gemaakt zo Angela. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog nooit gehoord van deze techniek, wel een leuk effect zo! Je hebt er twee mooie kaartje van gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela