Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 10 november 2019

Beccy's Place - Day 5 - E

Afgelopen maand stond deze kaart in de top 3 en mocht ik voor de nu lopende challenge gastdesigner zijn. Deze maand is de opdracht om een zelfgemaakte achtergrond op je kaart te maken.
Ik heb gekozen voor embossing (en dat is gelijk de 5e dag bij de november challenge van Beccy's Place).
De grote blauw-groene cirkel is weer gestanst uit een aquarelvel van liquid pearls.
De ijsberen van MFT heb ik ingekleurd met ProMarkers.... je ziet het bijna niet, maar de schaduwranden van de beren heb ik met de lichtste tint coolgrey gemaakt.
De tekst is van The Greeting Farm en is weer gemaakt met blauwe pigmentinkt van Aladine en clear embossingpoeder. 

Challenges:

Dat was het weer...... bedankt voor jullie trouwe bezoekjes en heel graag tot een volgende kaart.
Een heel fijne zondag gewenst.

32 opmerkingen:

  1. Je hebt een superleuke kaart gemaakt Angela!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief, dat is het eerste wat in mij opkomt.
    Een lieve kaart.
    Ik vind die schaatsende ijsbeer zo leuk!!
    Eigenlijk heb jij 2 zelfgemaakte achtergrondjes gemaakt, als ik het goed lees, de embossing en het rondje.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Angela, mooie kleuren ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke en frisse winterkaart met de leuke beren en het mooie ambossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf die cirkel en deze ijsberen zijn en blijven énig! Ik doe schaduw óók met coolgrey en soms héél lichtblauw maar als je gast stippelen krijg je nét wat meer effect heb ik gemerkt en dan doe ik er ook nog wat Ivory doorheen...De shawl heb je fantastisch gekleurd!
    Fijne zondag XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die leuk en een mooie effect de cirkels met de liquid Pearls! Leuk dat je GD mocht zijn!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan je zelf gemaakte achtergrond, mooie kaart.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige cirkel, Angela. De ijsbeertjes zijn erg lief.
    Leuk dat wij allebei GD waren vandaag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met een mooie achtergrond Angela. Gezellig die vrolijke beren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met die mooie cirkel achtergrond. De ijsbeertjes zijn er leuk bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met gd schap!
    Mooiefrisse kaart heb je gemaakt, kijk eens bij Dutch Card Lovers volgens mij past die goed bij de challenge:)
    Ijsbeertjes zijn schattig!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart met een mooi design. Je hebt een mooie achtergrond gemaakt voor de ijsbeertjes. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Angela, bedankt voor het prachtige kaartje dat je hebt gemaakt als gastdesigner voor ons Challenge blog.
    Groetjes
    Karin
    DT Carlin's Kaartenparadijs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart Angela ! Gefeliciteerd met je GDT !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love the background you created Angela, it's fabulous and looks a lot like a piece of thick ice. The polar bears are wonderful. They looks like they are having a lovely day on a frozen pond. Great job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh, this is so cute! Gorgeous card!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart en mooie achtergrond!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Angela
    Leuke vrolijke kerstkaart met mooie achtergrondjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love Beccy s image and this is a great card thanks for sharing at PFP this week

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi kaartje Angela met prachtig papier en zo leuk die ijsbeertjes...top!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schattige kaart en een mooie achtergrond, met het aquarelvel van liquid pearls.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart met de vrolijke beren, vreemd ik heb deze post al eerder gelezen, maar mijn reactie stond er niet bij, nu wel
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel vreemd Ans.... ik zou ook zweren dat jij gisteren als 1 van de eersten een reactie achtergelaten hebt. Het spookt hier in blogland ;).

      Verwijderen
  23. Angela je maakte een hele mooie kaart als inspiratie voor onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt om onze Gastdesigner te zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterend kaartje met die mooie ijsbeertjes Angela,super!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Adorable!!! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely and very charming! Thanks for joining my Christmas is coming challenge over at Passion for Promarkers. We now have a new fun challenge up for you to play along with.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela