Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 13 november 2019

Beccy's Place - Day 2 - B

Zo heel gestaag ga ik door met het maken van kerstkaarten.... niet te veel druk op de ketel, maar af is wél af 😁.
Vandaag heb ik een kerstkaart gemaakt met een digi van Beccy's Place.... weliswaar ingekleurd.... maar dat was ook de bedoeling, want ik wilde ermee 'spelen' in de software van de Cameo.
Dat blijf ik supergaaf om te doen.... van alles uitproberen.
Aangezien ik bijna geen clearstamps heb van Beccy's Place.... en dus niet kan masken, moet ik het op een andere manier proberen. Digitale stempels van Beccy's Place heb ik daarentegen wél..... en ik heb een Silhouette Cameo. En dan is 1 en 1.... 2 😄.
Het resultaat is deze kerstkaart:
Ik heb de gekleurde versie van de 'Festive Baubles' gebruikt. Deze heb ik geladen in de software van de Cameo en met de traceerfunctie er een PNG bestand van gemaakt, zodat ik ze kon rangschikken zoals ik dat wilde..... zoooo leuk om te doen.
Daarna heb ik met de complete colordigi het designpapier gemaakt.... en zo is deze kaart ontstaan.
De randen heb ik allemaal beïnkt met groene pigmentinkt van Aladine en door de clear embossingpoeder gehaald en gedroogd met een heatgun (niet dat je er iets van ziet op de foto🙈).

Challenges:

Dat was het weer voor vandaag.
Tuf zo weer richting Twello.... heerlijk dagje freubelen en kletsen bij GerJanne 😀!
Een heel fijne dag en heel graag tot een volgende (kerst)kaart.

30 opmerkingen:

  1. Een hele gave kaart Angela, wat knap hoe dat je dat allemaal doet, kan me er niet eens een voorstelling van maken, maar klinkt knap ingewikkeld voor mij.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You are so clever to create the background paper as well. Your card is gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik sluit me -zoals je weet- bij de dames boven me aan maar het is prachtig wat je weer uit je wonderschone hebt getoverd en de glans op de ballen is perfect!
    Fijne dag, xxIrene
    Ps: géén voorspellingen meer doen..zie .Passion for Promarkers 👍😊😘.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja ik zag het net ook..... hilarisch toch :)

      Verwijderen
    2. Het is SUPER en ik bedoel natúúrlijk je WONDERMACHINE 🤪

      Verwijderen
  4. Heel mooi. Knap dat je dit zo zelf kan maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vrolijk kaartje, met al die kerstballen, helemaal top! En veel plezier bij GerJanne, gezellig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap gedaan met je Cameo om er een mask van te maken! Schitterend gekleurd ook! De kerstballen hebben ene prachtige glans, viel me meteen op! Mooie kaart, Angela en heel veel plezier met GerJanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Angela, geweldig hoe je dit zo maakt. Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe een Cameo werkt, maar je kunt er veel mee, dat weet ik dan wel. Gezellig dag met GerJanne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan en veel plezier bij GerJanne !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You have done an awesome job with the image Angela, good on you for trying something new! You're obviously very talented with the Cameo machine. I love the layout of your card. It was a fabulous idea to make coordinating background paper with the images from the set. Very clever!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Angela
    Wat een mooie kerstkaart en alles zo mooi gemaakt!
    Richard mijn man heeft ook een cameomahine om stickkers te snijden voor de motors, ik heb me er nog niet in verdiept, wie weet als ik niet meer werk dan houd ik misschien wat tijd over.....
    Fije dag bij Gerjanne
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Angela. Knap gedaan met de Cameo.
    Ik hoop dat je een leuke dag bij GerJanne hebt gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Angela, heel knap hoe jij dit voor elkaar krijgt, zo leuk het bijpassende papier,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart Angela. Knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat knap dat alles op deze kaart als het ware zelf gemaakt is. Een goed team jij en je Cameo Angela, het is een mooie kaart geworden:)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart met die mooie kerstballen, knap hoe je dat voor elkaar krijgt met je cameo. Je hebt vast weer een super gezellige dag gehad vandaag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zóóó, hoe knap is dit?!!
    Ik wilde ooit ook een cameo, maar ik durf nooit zo goed. Vind ze te duur en ben bang dat ik er niet mee overweg kan.
    Ik heb héél veel andere knutsel spullen, dus denk steeds..... laat maar even.
    Wat een gave kaart en wat heb je lekker zitten proberen en schuiven en nagedacht over het eind resultaat, leuk hoor, knap ook.
    Ik kan niet meer zeggen veel plezier bij GerJanne, maar dan zeg ik gewoon, was het leuk bij GerJanne??
    Haha.
    Nou, doei.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your card is so beautiful. Love the matching image and background.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Angela. Alles erg leuk gecombineerd. mooie afdrukje met de ballen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Angela,
    daar ben ik om je kerstkaart te bewonderen die je met de cameo maakte. Wat een bjoetie! Wat je beschrijft zie ik niet zo voor me omdat ik geen idee heb hoe het werkt. Maar het effect is knap hoor!
    Het was gezellig! En we zijn productiever geweest dan de vorige keer....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou, hij is super gelukt!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela