Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 27 november 2019

GerJanne!

Gisteren was GerJanne jarig...... dat hadden jullie inmiddels wel gemerkt, want op haar verjaardag  was blogland één en al 'GerJanne-kaart'. Omdat ik nog niet zeker wist of ze de kaart ontvangen had, heb ik nog ff gewacht met het online gaan van de kaart.
Inmiddels heeft ze de kaart ontvangen..... dus kan ik 'm laten zien.

Zoals jullie denk ik wel gemerkt hebben, doe ik op dit moment heel veel met de Silhouette Cameo.
Ik vind het een supergaaf apparaat om mee te werken én een prettige bijkomstigheid is dat ik - terwijl het apparaat snijdt - met iets anders bezig kan (vaak is dit de was). Als ik niets meer hoor (want lawaai maken dát doet ie🙈) laat ik de was de was en ga verder met mijn kaart....
Ik had tussen mijn afbeeldingen (bestanden) in de bibliotheek van de Silhouette een aantal cupcakes gevonden en daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Dit is de kaart die ik voor GerJanne gemaakt heb:


De cupcake heb ik 1x geprint en vervolgens 4x in rood uitgesneden en op elkaar geplakt voor het 3D effect (zie je alleen niet zo goed op de foto). De 'happy birthday' stans is van MFT en de fishtails zijn bannerstansen van Crealies. Als laatste een paar sequins er op geplakt voor de finishing touch.

Gezellig dat jullie mijn blog bezochten en heel graag tot een volgende (kerst)kaart.
Een heel fijne dag.

18 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje Angela.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha gáát dat zó bij jou 🤣😉, da's ook praten en breien (of kletselen hihi) met een leuke strakke kaart als resultaat!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Angela. Ik ken dat niet dat apparaat, maar er schijnen veel mogelijkheden mee te zijn.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuk kaart. Ook ik ken het apparaat niet, wordt het aangesloten aan je pc?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is slim Angela, je bent gewoon aan het multitasken ;-). Leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke feestelijke kaart maakte je voor GerJanne Angela. De sequins geven er een extra feestelijk tintje aan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd, die cupcake ziet er uit om in te happen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Angela...prachtig hoe die HB stans verwerkt is...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje de cupcake daar wil je graag in happen zo lekker ziet die eruit, maar goed dat gerjanne hem al heeft ontvangen anders kreeg ze een kale kaart als we allemaal een hapje zouden nemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Angela
    Wat een leuke kaart heb je met de silhouette gemaakt, de cupcake ziet er lekker echt uit!
    Daar zal Gerjanne blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi deze kaart voor GerJanne. Een cupcake is altijd feestelijk . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke verjaardagskaart met lekker uitziende cupcake.
    Die sequins geven er net wat extra's aan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een mooie feestelijke kaart gemaakt voor gerjanne. Ik lees wel vaker van zo’n apparaat en zie dan leuke dingen voorbij komen, ik ken het verder helemaal niet. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A very sweet birthday card. Thanks for playing with us at Time Out.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela