Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 18 november 2019

Origami..... theezakjes vouwen

Vandaag weer een kerstkaart..... waar bij mij het kaartenmaakvirus ooit mee begonnen is; Theezakjes vouwen. 
Ik was bijna vergeten dat deze techniek ook nog bestond, tot ik bij Beccy's Place tijdens de AMHC de letter 'O' (origami) voorbij zag komen. 
Al jaren liggen er een aantal gevouwen sterren/bloemen in een bakje in één van de lades van mijn knutselkast. Daar lag een prachtige rooibosster te wachten om voor een kaart gebruikt te worden 😉. Ik heb er passend papier (héél oud blokje van Action) bij gezocht en mijn kaart was bijna klaar.
Alleen de tekst nog..... 
Aangezien ik toch met oude spullen bezig was, vond ik de zilveren tekststickers er wel bij passen....
en kerstkaart nummer 11 is een feit 😄.....
 Challenges:

Allemaal een heel fijne maandag gewenst.


18 opmerkingen:

  1. Folded tea bags! What a terrific idea! I love origami and this is a beautiful example.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en dit heb ik nog nooit gedaan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Angela...met een prachtig gevouwen ster erop...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Angela. Wat leuk zo met "oude" spullen en technieken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zó zie je maar weer..wie wat bewaart..en dan ook nog zo'n mooi eindresultaat Angela dan ben je toch happy met je golden oldies!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!
    Dat heb ik nog nooit gedaan, theezakjes vouwen.
    Geeft een leuk effect.
    Weer een kerstkaart erbij:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oja dat her ken ik theezakjes vouwen. Je heb er weer een leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb vroeger wel veel origami gedaan maar niet met theezakjes. Je kaart is heel stijlvol met dat bijpassende papier.
    En jij ook in de top 3 met de pompoenkaart! Zo grappig, hadden we bijna niets gedaan die eerste keer en allebei een topnotering!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met die prachtige theezakjes ster! Tof om weer eens een oude techniek uit de kast te halen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Angela
    Leuke theezakjes kaart, mooie techniek die ik nooit heb gedaan
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig theezakjes vouwen. Ik heb het nog nooit gedaan, heb plenty zakjes ooit gekregen, die ik bijna allemaal heb weggegeven. Ik wilde er toch nog eens iets van maken, wat het is toch wel heel erg leuk. Jou kaart is ook erg leuk geworden, niet te gauw wat weg doen hè. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wie wat bewaard die heeft wat :)
    Mooie kaart en wat een bofferd dat je op tijd was! Ik zie het elke keer te laat. Maar de maand is nog niet om dus wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a fabulous star Angela! It's a great idea to use up the items you have in your card making stash rather than buying new things. I'm glad you also found the old silver stickers for the sentiment... it looks wonderful!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om de techniek weer terug te zien, het is een heel mooie kaart! De oudjes doen het nog goed samen, een perfecte match!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi is de ster.
    Echt een blikvanger op de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela