Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 26 september 2019

Zomaar

Zo langzamerhand probeer ik het kaarten maken weer op te pakken.
Ik zag onlangs bij Carlin's Kaartenparadijs een leuke sketch en dat is bij mij toch vaak de aanzet om een kaart te maken. Daarbij komt nog dat er ook een hele leuke challenge loopt bij Dutch Card Lovers. Twee vliegen in 1 klap. 
Ik heb mijn Silhouette Cameo weer aangeslingerd en ben aan de slag gegaan.
In de software van de Silhouette heb ik een ingekleurde digi van Beccy's Place geladen en ben er mee aan het stoeien gegaan met deze kaart als resultaat.
Het achtergrondpapier heb ik ook met de Silhouette gemaakt en als je goed kijkt zie je dat het allemaal herfst-ramen zijn van de digi; alleen 50% transparant. De pompoen heb ik met de software uit het raam gelicht ahw. Dit lukte niet helemaal goed en heb daarna alle geprinte pompoenen netjes bijgewerkt met een pincetschaartje. De cirkel heb ik door de Cuttlebug gehaald met een pompoenen embossingfolder en daarna met oranje en bruine chalk de opliggende gedeelten bewerkt.
De tekst is een stans van Crealies.
De binnenkant van de kaart ziet er zo uit (dit is de challenge bij DCL):
Je ziet er is nog ruimte genoeg om er iets in te schrijven.

Challenges:

Dat was het weer voor nu.
Geen idee wanneer er weer iets van mij verschijnt.
Wél zeker is dat op 6 oktober de reminder van de MHH-challenge 'CAS met knoopjes, pareltjes, sequins of strass' online gaat.

23 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer aan kaarten maken toekomt.
    Je hebt weer een hele mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi herfstkaartje heb je gemaakt! EN leuk is dat he, om de binnenkant ook te doen? Nu er binnenkort duidelijkheid is over mijn werk en jij weer aan het kaarten maken bent kunnen we misschien ons plannetje door laten gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige herfstkaart Angela.
    Leuk om de digi te laten terugkomen in de binnenkant en het scrappapier.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Angela.
    Fijn dat je het kaarten maken weer aan het oppakken bent.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé wát leuk dat óók jij weer wat freubeltijd/zin/inspiratie hebt Angela en je hebt een héél bijzondere herfstkaart uit je machine getoverd!
    Liefs en goed weekend, xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje mooie stempels heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my goodness, you clever woman! I was amazed to read through what you did to make this card... I didn't even notice the background until I read your description. Well done Angela, this is amazing!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt....
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent wel een kei met je cameo, je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt. Ook leuk om de digi aan de binnenkant terug te laten komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met een leuke achtergrond !
    Ook de pompoenrank in de cirkel is een leuke toets !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart, zeg!! Gaaf dat je je eigen bijpassende DP hebt gemaakt!
    Alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Angela, schitterend gemaakt dit kaartje. Leuk hoe je hebt gespeeld met de digi.
    Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echt herfst-kaartje, leuk gedaan! En leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Angela, jij kunt echt toveren met je machine, ik vind de binnenkant ook erg leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Angela
    Leuk bedacht om zo met je machine bezig te zijn!
    Prachtig herfstkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik was gast disigner voor deze challenge en herkende de sketch meteen.
    Het raam is mooi.
    Fijn dat het knutselen weer wat beter lukt nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je mijn Blog gevonden hebt en volger bent geworden! Ik heb op jouw blog rondgekeken en ga jou ook volgen, want ik vind je kaarten prachtig. Ook deze is een beauty. Fijn dat knutselen weer beter lukt, ik kijk uit naar je volgende kaart

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi is je kaart! Jij kunt echt goed overweg met je Silhouette, dat zie ik wel vaker bij jou. Fijn dat je weer wat meer tijd hebt voor de hobby nu. En dat je met DCL meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart Angela! Gaaf hoe je de kaart hebt opgebouwd en alles hebt gemaakt. Fijn dat je weer wat tijd voor jezelf krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela