Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 14 september 2019

Beterschap

Eindelijk weer eens een 'persoonlijk' blogbericht en geen MHH-challenge blogbericht..... al heeft het er wel zijdelings mee te maken.
Omdat ik de laatste tijd bijna niet blog, kwam ik er begin deze week pas achter dat Ans weer een operatie heeft moeten ondergaan. Dit keer aan haar voet. Dus snel de Cameo aangeslingerd en tussen het was opvouwen en strijken door een kaart gemaakt voor Ans..... en dit is 'm geworden.
De bloementoef is met de Cameo gedaan en heb ik naast 1x print&cut ook 3x met wit cardstock uitgesneden en vervolgens alle 4 op elkaar geplakt voor een 3D effect. Verder heb ik de tekst gestempeld en vervolgens met embossingpoeder bestrooid en gedroogd met de heatgun. De gebruikte stansen zijn van Crealies. De embellies komen van een armbandje.


Voor zover het hier in huize Hollander mogelijk is, is de rust enigszins weergekeerd. De hitte is voorbij en wonder boven wonder is Martin daar redelijk goed van hersteld. Ondertussen hebben we ook Michelle verhuisd van Haarlem (via Markelo voor een aantal maanden) naar Den Haag. We zijn met onze bus en haar Citroën C1 naar Den Haag getuft en konden nagenoeg alles meekrijgen. Je staat er versteld van wat er allemaal nog in een C1 past. Michelle kon er met het nodige pas- en metwerk 11 verhuizdozen in kwijt. De grote dingen zoals bank, bed, eethoek en kast hebben we in de bus verhuisd en sinds 2 september woont ze in een piepklein, maar erg leuk appartementje in Zuid-West Den Haag.... op fietsafstand van het Scheveningse strand. Maandag ga ik weer richting Den Haag om haar de laatste spullen te brengen. 
Eerst dit weekeinde nog even lekker genieten van het heerlijke nazomer weer..... 

Een heel fijn weekeinde allemaal en tot een volgend blogbericht!

25 opmerkingen:

  1. Mooie beterschapskaart!
    Fijn dat het weer beter gaat met Martin, veel plezier maandag!
    Een mooi weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Angela
    Fijn te lezen dat het met je man Martin wat beter gaat, die hitte is voor niemand goed....denk ik...
    Mooi beterschapskaartje heb je gemaakt voor Ans!
    En nog even je dochter verhuisd, jij bent ook een doener!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is wéér een beeldige kaart uit je wonderschone gerold Angela 😉!
    Fijn weekend en voor maandag goede reis en een gezellige dag met Michelle gewenst!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Jee hebben jullie het ook nog goed druk gehad, wel fijn dat ze nu op een mooie plekje zit.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje voor Ans!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela, wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor Ans...hier wordt ze vast vrolijk van, ik iig wel hihi!
    Fijn dat je dochter blij is op haar nieuwe stekkie...druk druk druk wel!
    Gelukkig ook dat Martin zich beter voelt!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken het apparaat wat je aangeslingerd hebt niet, maar je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt. Geniet van het mooie nazomer weer, dit is toch veel fijner dat die tropische hitte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart Angela, ook al is die tussen de strijk en was vouwen gemaakt 😊
    Geniet nog van het mooie weekend.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om te lezen dat je man toch redelijk hersteld is van de hitte en wat heerlijk dat je dochter zo dicht bij het strand woont. Lijkt me zo lekker. Je hebt tussen de was en strijk door een hele mooie rustige kaart voor Ans gemaakt. Daar zal ze vast blij mee zijn. Geniet nog van het lekkere nazomerweer ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart voor Ans.
    Wat fijn dat je man redelijk goed hersteld is van de hitte. Je dochter woont nu wel op een superplek zeg, zo kort bij het strand.
    Geniet van het nazomeren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Angela die je voor Ans hebt gemaakt. Fijn te lezen dat Martin zo goed hersteld is na de warmte. Je dochter ook nog verhuisd naar Den Haag.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaart heb je gemaakt voor Ans.
    Fijn dat het met Martin ook weer beter gaat.
    En je dochter is ook weer gesetteld.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan heb je het al zo druk en dan heb je ook nog tijd gevonden om voor mij een kaartje te maken, echt zo'n leukerd, ik vroeg me al af wat de embellies waren, echt leuk
    Fijn weekend
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi en stijlvol beterschapskaartje! En Ans vindt hem mooi en is er blij mee!
    Ik vertelde Peter van de 11 verhuisdozen. Sloeg bijna stijl achterover! Fijn dat dat vlot verliep! En wat fijn dat Martin er weer bovenop gekomen is. Ik was even bang toen die tweede hittegolf kwam (of was het de derde?)
    Succes met de laatste verhuisdingen en dan het huis weer voor jullie samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige beterschapskaart!
    Gelukkig gaat het Martin beter. Het was ook wel heel extreem dit jaar, pppfff als ik er aan terug denk,krijg ik het warm😉.
    Ja, zo'n klein autootje is nog niet zo gek!
    Succes met de laatste verhuis dingen.
    Fijne dag,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooie kaart Angela!
    Gelukkig dat het weer wat beter gaat met Martin!
    Succes nog met de verhuis

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gelukkig dat het weer wat beter gaat met Martin fijn om te horen.
    wat een mooi kaartje heb je voor Ans gemaakt die zal ze zeker waarderen.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart.
    Ik moest wel lachen dat je deze kaart maakte "tussen het wassen en strijken door", soms is het niet anders, heb je eigenlijk geen tijd, maar wil je toch iets maken, tja, dan maar tussendoor.
    Die cameo is wel en uitkomst dan!
    De kleuren van de kaart zijn ook erg mooi een dat je kleine embellesment gebruikte van een armband.... dat doe ik soms ook, hergebruik, maakt het kaarten maken nóg leuker.

    Klinkt als een zeer fijn plekje, op fiets afstand van het strand, HÉÉRLIJK.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooi beterschapskaart heb je gemaakt Angela! Druk met verhuizen lees ik! Wel leuk voor Michelle zo'n eigen plekje dicht bij het strand! Geniet nog van je zondag! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje voor Ans. Daar is ze blij mee dat weet ik zeker!!
    Liefs Wilma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart voor Ans! Attent van je, terwijl je het zo druk hebt al. Fijn dat het beter gaat met Martin! Het klinkt god, dat appartementje met Scheveningen niet te ver weg. Fijn dat haar mams haar zo helpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie beterschapskaart voor Ans,Angela en sterkte met de laatste verhuizerij een heel fijn weekend en uitrusten !!
    Groetjes uit het hoge noorden , Epie doeghh

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela