Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 6 september 2019

Reminder MHH-challenge 13 - Beterschap

Tijd voor de reminder van de 'beterschap' challenge.

Vandaag wil ik jullie de GD-bijdrage van Nelleke laten zien.
Nelleke heeft een prachtige vrolijke kaart gemaakt.
Zeg nou zelf..... als je deze kaart ontvangt, voel je je gelijk een stuk beter 😃.
Nelleke heel erg bedankt dat je gastdesigner voor deze challenge wilde zijn.

De challenge duurt nog tot en met 15 september 23.55 uur.
Voor elke 15 deelnemers gaat er een prijsje uit!
Jullie kunnen je inzending HIER linken.
Het is weer een themachallenge, dus er zit geen limiet op het aantal inzendingen.
Veel succes.

Gezien het aantal inzendingen tot nu toe, moet het me lukken overal een reactie achter te laten 😉.
Allemaal een heel fijne vrijdag gewenst.

4 opmerkingen:

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela