Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 20 augustus 2019

MHH-challenge 13 - Beterschap

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge 😊.

De winnaars van challenge 12 kunnen jullie HIER vinden.
Na 2 'Alles Mag' challenges beginnen we vandaag weer met een themachallenge.
Het thema voor de komende maand is
BETERSCHAP.

Een aantal winnaars van challenge 11 hebben kaarten gemaakt..... en wát voor kaarten; stuk voor stuk juweeltjes.
Vandaag laat ik jullie de bijdrage van Astrid en van Elle-jeanne zien.

Astrid heeft een prachtige opkikkerkaart gemaakt:

En Elle-jeanne heeft het in het fruit gezocht en deze schitterende kaart gemaakt:

De challenge duurt tot en met 15 september 23.55 uur.
De winnaars zullen vóór 20 september bekend gemaakt worden.
Om deel te nemen moet je wél volger zijn van dit blog.
Vooralsnog is er geen maximum aan het aantal inzendingen.

Omdat deze challenge een thema heeft, zal er voor elke 5 inzendingen (ipv 15 bij de alles-mag-challenges) een prijsje uitgeloofd worden. Wat de prijsjes zullen zijn blijft een verrassing. Wel probeer ik (net als bij de vorige challenges) de prijsjes een beetje passend bij de winnaar uit te zoeken 😊.

Heel veel succes.
Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties!


10 opmerkingen:

  1. Leuke challenge en de voorbeelden zijn erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschapskaartjes heb je regelmatig wel eens nodig! Toffe challenge! en twee prachtige inspiratiekaarten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge en prachtige voorbeelden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten! Ik ga proberen mee te doen...leuk!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Angela
    Mooie voorbeeldkaartjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorbeeldkaarten, práchtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeeldkaartjes zijn het Angela! En het thema is er eentje die zo goed te gebruiken is. Ik moest in korte tijd drie kaartjes versturen! Nu heb ik er nog maar 1 in voorraad, dus dat komt goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome creations from the ladies Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela