Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 6 augustus 2019

Reminder MHH-challenge 12 - Alles Mag

Tijd voor de reminder van de 'alles-mag' challenge.
In eerste instantie dacht ik dat ik het zonder GD-bijdrages moest doen deze keer..... maar redder in nood GerJanne stuurde mij op de valreep een schitterend babykaartje (dit is al haar 2e bijdrage..... GerJanne ontzettend bedankt😘).
Eerst laat ik jullie het originele geboortekaartje zien
 En kijk eens wat een schitterende babykaart GerJanne gemaakt heeft:

Zelf kom ik op dit moment helemaal niet aan knutselen toe.
De hitte heeft zijn tol geëist bij Martin. Zijn handenfunctie, het zicht en de spraak zijn verder aangetast door de MS. Hopelijk herstelt het nog enigszins. Maar op dit moment houdt het in dat ik meer moet helpen bij alle handelingen.... en dan is er aan het eind van de dag geen puf meer om nog maar íets te doen.... laat staan knutselen; daar staat mijn hoofd helemáál niet naar.
Dus heb ik wat freubelstukken uit het archief opgeduikeld om jullie te laten zien 😊.

Bijna 2 jaar geleden heb ik een mixed media workshop bij HobbyVision gevolgd en daar heb ik deze pump gemaakt:


Heerlijk gekliederd met allerlei verfjes, primers en pasta's.

Verder laat ik jullie een kaart zien die ik Ans in juni voor haar verjaardag gestuurd heb:

De challenge duurt nog tot en met 15 augustus 23.55 uur.
Voor elke 15 deelnemers gaat er een prijsje uit!
Jullie kunnen je inzending HIER linken.
Omdat het een alles mag challenge is, mogen er door iedereen 3 kaarten/creaties ingezonden worden.
Veel succes.

Helaas kom ik er ook niet aan toe om overal een reactie achter te laten.... sorry.
Ik hoop - zoals zo vaak - weer op betere/rustiger tijden.
We houden moed 😉...
Een heel fijne dinsdag gewenst.




19 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat de warmte zo'n impact heeft op Martin. Kan me voorstellen dat dit veel energie van je vraagt.
    Gelukkig had je deze leuke pump nog om te laten zien.Heel mooi gemaakt.
    Heel veel sterkte.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die pump gaaf gemaakt zeg, knap gedaan...
    Wat naar dat het met Martin minder gaat, die warmte is vreselijk voor MS patienten, mijn schoonmoeder knapt er ook niet van op, ja dan komt er weer veel meer op je schouders terecht...
    en begrijpelijk dat je 's avonds zit uit te puffen...
    alle begrip, en het aller aller beste, en inderdaad de "moed"er toch proberen in te houden , ook al valt dat niet altijd mee....

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die pump gaaf gepimpt zeg. Prachtig. Ook je kaartje is mooi.
    Ik kan me voorstellen dat je 's avonds uitgeteld bent en geen puf meer hebt voor kaartjes. Heel veel 'moed' en sterkte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave pump Angela!
    Wat vervelend dat het met Martin minder gaat...het warme weer is ook niet goed voor ms patienen. Heb er ook veel last van zit dan ook voornamelijk binnen en doe heel rustig aan. Hoop voor hem/ons dat het weer snel minder wordt en hij toch nog wat hersteld. Wel lastig dat je elke keer weer wat inlevert.
    Heel veel sterkte
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bijzonder, zo'n gepimpte pump.
    Heel akelig dat het met Martin minder goed gaat. Heel veel sterkte voor jullie allebei!
    Lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, dat is erg naar nieuws.
    Pas goed op jezelf en maak je niet druk om iedereen.
    Alleen consenteren op je man en jezelf.
    Kost allemaal al genoeg energie denk ik
    Sterkte!!

    Ik vind die pump erg leuk, héél erg leuk zelfs, staat het in de kamer te pronken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Angela
    Wat erg voor jullie dat het minder goed gaat met je man Martin, heel veel sterkte!
    Wat een leuke opgepimpte schoen is dit zeg, leuk idee!
    Hopelijk kun je toch nog een knutselen, dat verzet wellicht....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat het minder gaat met Martin, met dit warme weer. Begrijpelijk dat je dan 's avonds geen puf meer hebt. Sterkte allebei.

    Liefs, Astrid xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat vervelend dat het met Martin minder gaat.
    Wens jullie heel veel sterkte.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat naar om te horen dat Martin ook getroffen is door het warme weer! Ik duim met je mee in de hoop op herstel!
    Je pump ziet er echt heel chique uit! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die pump is zeer gaaf!! Wens jullie veel sterkte, die hitte was ook te gek, en deze impact bij jullie.
    Mooi kaartje van GerJanne.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat naar dat de warmte zo'n impact heeft gehad. Het was ook wel extreem warm. Hopelijk gaat Martin toch weer wat vooruit nu het wat minder warm is. Wens jullie beiden veel sterkte en spankracht toe.
    Wat een leuke babykaart heeft GerJanne gemaakt.
    En jouw pump ziet er ook prachtig uit. Ook je kaart voor Ans is mooi geworden.
    Liefs, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Angela, wat vervelend om te lezen dat de zorg om en voor Martin nog groter geworden is. Ik hoop dat er toch nog wat herstel optreed nu het weer wat afkoelt.
    De pump herken ik van onze mixed media avonden en blijft prachtig.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Angela, wat erg voor jullie dat de hitte/ warmte ook nog een extra impact op je man z'n gezondheid is. Hopelijk treedt er bij verkoeling weer wat herstel op en breken er rustiger tijden voor jullie beiden aan. Logisch dat je aan niets meer toekomt.
    Die pump had ik nog nooit gezien en wat is dat gaaf, ik ga ook eens tussen m'n schoenen rommelen denk ik ;p
    Leuke kaart voor Ans ook. De gastbijdrage van GerJanne is een dotje.
    Ik duim voor verkoeling en herstel :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig is de hitte weer een stuk voorbij en komt voorlopig ook niet terug geloof ik. Wat naar dat Martin er zoveel last van heeft, dat moet heel erg zijn voor hem, maar ook van jou zijn tol eisen. Ik hoop dat het verbeteren zal.
    De pump die je laat zien is een pronkstukje! Prachtig! En wat een gaaf kaartje voor Ans verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig geboortekaartje!
    Wat vervelend voor Martin hoop dat nu het weer is afgekoeld dat het weer wat beter gaat. Helemaal begrijpelijk dat je hoofd nu niet naar freubelen staat.
    Vind je pump helemaal leuk!
    Rustig aan en een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Angela,
    Wat een pech dat de warmte er zo ingehakt heeft.
    Ik hoop dat Martin weer een beetje hersteld nu het wat koeler is.
    Gezondheid gaat voor dus sterkte voor jullie beiden. Bloggen komt wel weer.Knuffel!!
    Je gepimpte pump is Toppie, wauw!
    Ger-Janne heeft een heel lief geboorte kaartje gepimpt, ook erg leuk.
    Je kaartje voor Ans is erg feestelijk, zal ze waarderen.
    Kop op, en lieve groetjes Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela