Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 20 juli 2019

MHH-challenge 12 - Alles Mag

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge 😊.

De winnaars van challenge 11 kunnen jullie HIER vinden.
Ook deze maand maken we het onszelf niet al te moeilijk en daarom is het thema van deze challenge weer

ALLES MAG.

De winnaar en een aantal toppers van challenge 10 hebben weer schitterende voorbeeldkaarten gemaakt. Vandaag laat ik jullie de bijdrages van Annemarie&Merit, Eri en GerJanne zien.

Annemarie en Merit hebben elk een verhuiskaart gemaakt.
Zo grappig om te zien dat je kaart een heel andere uitstraling krijgt, alleen door ander papier te gebruiken.


Eri heeft een tropische verjaardagskaart gemaakt in heerlijk vrolijke kleuren:

GerJanne heeft deze schitterende cadeauverpakking gemaakt:

Zelf ben ik voor vaderdag (voor Sebastiaan) in de weer geweest met mijn Cameo.
Hier zit een klein verhaaltje aan vast.
In 2016 vroeg Leonie mij of ik aan de hand van een foto een silhouet van Sebastiaan en Casper (toen 1 jaar oud) kon maken, waar zij dan vervolgens een passe-partout en een lijst omheen deed. Dit heeft Sebastiaan toen in 2016 voor vaderdag van Casper gekregen 😊.

Voor vaderdag 2019 vroeg Leonie mij of ik een silhouet van Floris wilde maken, zodat ze deze erbij kon plakken.
Maar dat vond ik geen goed plan😉.....
Beter was het om een nieuwe te maken met een kleuter Casper ipv een peuter Casper. Dit vond Leonie eigenlijk ook, maar ze was bang dat het teveel werk zou zijn. Het is wel veel meer werk, maar het is zulk ontzettend leuk werk..... daar maakt moeders heel graag tijd voor 😉.
Leonie stuurde me 2 recente foto's van de boys en ik kon aan de slag. Sebastiaan verandert niet zo heel veel meer dus dat silhouet van 2016 kon ik nog wel een keer gebruiken.
Na wat gestoei met de software van de Cameo is er uiteindelijk onderstaande compositie uitgerold, waar Leonie weer een lijst omheen gemaakt heeft.
Beide lijsten hangen in de woonkamer bij Leonie en Sebastiaan...... een prachtig gezicht. Floris is hier iets ouder dan Casper op de bovenste compositie.... en heeft duidelijk véél meer haar dan zijn broer toen 😂.

Jullie zien dat alles mogelijk is....naast kaarten inzenden, kunnen ook allerlei andere creaties ingezonden worden.
De challenge duurt tot en met 15 augustus 23.55 uur.
Om deel te nemen moet je wél volger zijn van dit blog.
Ook deze challenge geldt een maximum van 3 inzendingen per deelnemer.

Én ook deze challenge zal er voor elke 15 inzendingen een prijs uitgeloofd worden. Wat de prijsjes zullen zijn blijft een verrassing. Wel probeer ik (net als bij de vorige challenge) de prijsjes een beetje passend bij de winnaar uit te zoeken 😊.

Voor degene die nog op vakantie gaan.... een heel fijne vakantie!
En voor de thuisblijvers die willen freubelen.... heel veel succes.
Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties!

25 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gemaakt Angela...echt schitterend!!!
    En bedankt dat we GDT mochten zijn...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeld creaties voor de nieuwe challenge.
    En Angela, wat geweldig mooi, deze ingelijste silhouetten van Sebastiaan, Casper en Floris.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk idee heb je voor Vaderdag gemaakt met die ingelijste silhouetten van Papa en de jongens. Prachtige blikvanger!
    Dank je wel dat ik gast designer mocht zijn. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Angela
    Mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!
    Wat leuk zeg die silhouetschilderijen, dat is echt een blikvanger! Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De dames hebben zeker mooie voorbeelden gemaakt!
    En wat een prachtige silhouetten heb jij gemaakt voor je dochter, echt heel apart en origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie voorbeelden, maar die van jou springt er echt uit!!
    Als je niet de bedenker van de challenge zou zijn, zou je winnen, dat weet ik zeker, haha.
    Dat van dat haar zag ik ook meteen, wat is het goed gelukt zeg.
    Dfit mag zeker met trots in de woonkamer hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie voorbeelden! En whaw, dat heb je prachtig gemaakt met je cameo! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi die silhouetten, handig ding zo'n cameo:)
    Kunstwerkje!
    Leuke challenge, en mijn kaartje staat er weer bij, heb weer meer tijd:)
    Mooie voorbeelden van de gastdesigners!
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi die silhouetten, echt een kunstwerkje !
    Bedankt voor de challenge, mijn kaart staat er ook bij ( entry 5)
    Mooie voorbeeldkaarten van de gastdesigners!
    Fijn weekend verder,

    Moniue ( niki1 )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeeldkaarten, en cadeauverpakking, van de gast-designers maar mijn mond viel open bij het zien van de twee silhouette-schilderijen. Wat een gaaf idee en wat ontzettend leuk uitgevoerd. Hier krijgt een mens inspiratie van :), dank je wel.
    Fijn weekend nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dat ziet er mooi uit! Een heel werk maar zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie voorbeelden allemaal weer
    leuk thema voor de challnge
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great creations by the DT.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke voorbeelden van de gastdesigners. Mijn inzending staat er ook bij.
    Wat heb je dat mooi gemaakt Angela, ook zo'n leuk origineel idee met de silhouetten. Ik vind ze beide prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn je silhoutten gaaf Angela. En wat een ontzettend leuk idee om dit te maken. Prachtig kado voor Sebastiaan!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er mooi uit met die silhouetten. Leuk idee ! Ook de voorbeeldkaartjes zien er mooi uit.
    Heb net mijn kaartje geplaatst om mee te doen met de Challenge.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie verhuiskaarten, de vrolijke verjaardagskaart past perfect bij de tropische temperaturen en wat een geellige cadeau doos, al een feestje om te geven!
    Super leuk die silhouetten, je dochter boft maar weer!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke creaties van GDers , leuk shilouetten Angela
    Doe graag mee met deze alles mag uitdaging !!
    Fijne vakantie allemaal grtjs Epie Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig knipwerkje...super mooi gedaan en heel apart!
    Prachtige voorbeelden zie ik!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb mijn kaartje ook geplaatst om mee te doen maar dubbel want de 1e keer deed ik het fout sorry!
    Succes!
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kaartje verdwenen uit de lijst?
    Ik heb er nog eentje geplaatst...
    entry 48
    Fijn weekend iedereen,
    monique ( niki1 )

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige voorbeelden hoor !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb nog een kaart gelinkt ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb vandaag mijn kaartje er bij gezet ..
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela