Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 18 juli 2019

Winnaars MHH-challenge 11 - Alles Mag

Wat hebben jullie massaal deelgenomen aan de 'Alles Mag' challenge; geweldig!
En wat is het dan ontzettend fijn dat je mr. Random aan het werk kunt zetten om de winnaars te bepalen, want zelf kiezen is bij zoveel deelname écht onbegonnen werk.... de ene inzending was nog mooier dan de andere.

Dan nu de bekendmaking van de winnaars. 
In totaal waren er 76 inzendingen; wat inhoudt dat er 6 winnaars bekend gemaakt worden.

In alfabetische volgorde zijn dit:

Winnaar 1:
Astrid heeft deze schitterende hondenkaart gemaakt:

Winnaar 2:
Diny maakte deze geweldige taartpunt:

Winnaar 3:
Van Elle-Jeanne's hand is deze schitterende trouwkaart:

Winnaar 4: 
José heeft deze prachtige kattentag gemaakt:

Winnaar 5:
Nelleke met deze schitterende verjaardagskaart:

En tot slot de 6e winnaar is: 
Wilma met deze prachtige meidenkaart:

Dames van harte gefeliciteerd!
Zouden jullie mij jullie adresgegevens willen mailen middels het contactformulier in de rechterzijbalk?
Dan komt het prijsje zo snel mogelijk naar jullie toe.
Als jullie willen mogen jullie gastdesigner zijn bij challenge 13. In dat geval graag even vermelden in de mail.

Dat was het voor vandaag.
Zaterdag ben ik er weer met een nieuwe challenge.
Graag tot dan en een heel fijne dag gewenst.

11 opmerkingen:

  1. Wat een hoop inzendingen deze keer! Gefeliciteerd aan de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh,wat leuk dat mijn kaartje bij de winnaars hoort.
    Dankjewel, Angela.
    Ook de andere winnaars gefeliciteerd.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie winnaressen. De kaarten zijn prachtige. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Angela
    Mooie inzendingen zeg!
    Van harte voor de winnaars!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben geworden. De andere dames ook van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk dat ik een van de prijswinnaars ben geworden Angela.....dankjewel!
    Ook een dikke felicitatie aan de andere winnaars.
    Ik heb zojuist mijn gegevens via de mail doorgestuurd.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat leuk dat ik 1 van de winnaars ben. Ook de andere dames gefeliciteerd. Angela bedankt. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd iedereen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela