Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 20 september 2019

MHH-challenge 14 - CAS met knoopjes-pareltjes-sequins-strass

Het is weer tijd voor een nieuwe MHH-challenge.
Deze keer is het thema

CAS met knoopjes-(liquid)pareltjes-sequins of strass.

Een aantal winnaars van challenge 12 is met dit thema aan de slag gegaan en vonden het écht een uitdaging..... en dat mag een challenge ook zijn😉.
De dames hebben er het volgende van gemaakt:

Ellen heeft een prachtige verjaardagskaart gemaakt.
Zij heeft sequins gebruikt

Marjolein heeft deze schitterende vlinderkaart gemaakt.
Ook zij heeft sequins gebruikt.

Van Monique is deze geweldig mooie kerstkaart.
De hulstbesjes bestaan uit strass-steentjes.
Dames heel erg bedankt voor jullie schitterende GD-bijdrages!

De challenge duurt tot en met 15 oktober 23.55 uur.
De winnaars zullen vóór 20 oktober bekend gemaakt worden.
Om deel te nemen moet je wél volger zijn van dit blog.
Vooralsnog is er geen maximum aan het aantal inzendingen.

Omdat deze challenge een thema heeft, zal er voor elke 5 inzendingen (ipv 15 bij de alles-mag-challenges) een prijsje uitgeloofd worden. Wat de prijsjes zullen zijn blijft een verrassing. Wel probeer ik (net als bij de vorige challenges) de prijsjes een beetje passend bij de winnaar uit te zoeken 😊.

Heel veel succes.
Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties!



19 opmerkingen:

  1. Oeh.....pittig, maar heel erg leuk!
    Mooie voorbeelden ook.
    Ik ga even broeden op een idee, komt vast wel boven drijven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, mooie voorbeelden ook!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes zijn er gemaakt ik vond het leuk om er eentje te maken als gastdesigner
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeeldkaarten dames voor deze leuke nieuwe challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaarten voor deze nieuwe challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Angela
    mooi deze voorbeeldkaarten!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten zijn er door de dames gemaakt voor deze leuke challenge
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such beautiful creations from the DT Angela.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Angela.
    wat een leuke challenge. Ik vind dit dus helemaal niet moeilijk! ;-)
    Dus meedoen ga ik zeker! Mooie voorbeelden van de dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes zijn er gemaakt...ik ga het ook weer eens proberen...maar wel een uitdaging CAS kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge :)
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie uitdaging, ik ga er over denken wat ik ga maken. Ik hou wel van Cas kaarten . Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love CAS and I love your inspirations!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. And thank you so much for your beautiful and sunny card, you know I love rainbow colours.
      hugs xx

      Verwijderen
  14. Super leuke challenge Angela! Wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt, mijn kaart staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Angela,
    Ik was mijn kaartje vergeten te linken.....heb het alsnog gedaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes allemaal, die van mij staat er ook bij inmiddels.
    Ga zeker vaker kijken, hopelijk ook meedoen, maar oh oh die tijd.....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela