Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 19 september 2019

Winnaars MHH-challenge 13 - Beterschap

Vandaag worden de winnaars van challenge 13 bekendgemaakt.
Een aantal lieve blogmaatjes had aangeboden om deze challenge te helpen met het geven van reacties. Gelukkig is hier in huize Hollander de rust - voor zover mogelijk - enigszins teruggekeerd, waardoor ik wat meer 'me-time' heb. Bovendien is het aantal deelnemers vergeleken bij de 'alles-mag' challenges aanzienlijk lager,  zodat het achterlaten van reacties weinig tijd in beslag nam. Nogmaals heel erg bedankt voor het aanbod dames..... mocht het bij een volgende challenge wél nodig zijn, dan hoop ik dat het aanbod nog geldt 😉.

Het waren dit keer 15 deelnemers, waardoor er eigenlijk 1 randomwinnaar zou zijn. Dit vind ik echter wat magertjes. Ik laat mr. Random 3x een prijswinnaar bepalen.... voor elke 5 inzenders 1 winnaar. Bovendien bestaat de MHH-challenge inmiddels ruim 1 jaar en kent een aantal zeer trouwe deelnemers. Eén daarvan is Caroline, maar zij is door mr. Random nog nooit voor een prijs in aanmerking gekomen. Daarom vind ik dat ook Caroline's kaart in de prijsjes moet vallen 😊.... als dank voor alle deelnames.
Dit is Caroline's prachtige kaart: 

Mr. Random heeft de volgende winnaars bepaald.
Als eerste winnaar kwam uit de bus:
Aartje
met deze heerlijke kaart in vrolijke kleuren:

De volgende winnaar is:
Ellen
met deze schitterende kaart in pasteltinten:

En de laatste randomwinnaar is:
Miranda.
Zij heeft deze geweldig leuke boxcard gemaakt: 

Dames alle vier van harte gefeliciteerd met jullie winnende kaart.
Zouden jullie mij een mailtje willen sturen met (voor zover nodig) jullie adresgegevens, dan probeer ik de prijsjes zo snel mogelijk op te sturen. Als jullie willen mogen jullie gastdesigner zijn bij challenge 15..... dat even graag vermelden in de mail.

Morgen ben ik er weer met een nieuwe MHH-challenge.
Een heel fijne donderdag verder en graag tot een volgend blogbericht.

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames! Wat lief Angela, dat je zoveel dames blij maakt met een prijsje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het in Huize Hollander weer wat rustiger is, Angela.
    Bedankt voor het organiseren van de challenge en de winnaars van harte proficiat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo staan we ook in Bloggersland klaar voor elkaar om te helpen!!
    Fijn dat het weer wat rustiger is om je heen😉.
    Dames, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Angela
    Mooie kaarten!
    Van harte voor de dames!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angela, top dat ik in de prijzen ben gevallen...superleuk en zal je mailen!
    Ook de andere dames gefeliciteerd met jullie prachtige gewonnen creaties!
    Groetjes Ellen
    Groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd aan de winnaars en wat super lief dat je dit doet Angela

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief Angela dat je mijn kaartje als winnaar hebt gekozen. De andere dames ook van harte gefeliciteerd!
    Ik stuur je snel een mailtje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat het weer wat rustiger is Angela en wat leuk dat ik vandaag op mijn verjaardag mag lezen dat ik ook door de random gekozen ben :) Ik stuur je meteen een mailtje. Ook voor de andere dames van harte gefeliciteerd :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yeah, ik ben 1 van de winnaars. Alle andere ook van harte gefeliciteerd
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd iedereen!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela