Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 29 oktober 2019

Herfst!

hallo allemaal!

Zoals velen van jullie al op het blog van GerJanne hebben kunnen lezen, ben ik onlangs bij haar geweest voor een kletseldate zoals GerJanne dat altijd zo mooi verwoord.
Het was in eerste instantie de bedoeling dat er gefreubeld zou worden. 
GerJanne had de hele eettafel volgepakt met allerlei hobbymateriaal, dus in principe konden we zo aan de slag😉. Maar omdat we elkaar eigenlijk alleen van blogger kenden en elkaar zoveel te vertellen hadden, kwamen we niet verder dan het uitknippen van een pompoen en het designpapier. De pompoen is in de tas gegaan en zou thuis verder afgemaakt worden.
Het is een ontzettend gezellige kletseldate geworden..... en de volgende staat alweer gepland; waar ik me nu al op kan verheugen.
Rond half vier 's middags ben ik weer met een bijgeladen accu richting Markelo getuft. Het is écht heerlijk om een dagje geen mantelzorger te hoeven zijn..... wetende dat Martin goed verzorgd wordt door Buurtzorg en mantelzorgbuurman en - buurvrouw. 
Thuis gekomen begon de sleur van alledag en de pompoen bleef op het bureau liggen.... tot afgelopen zaterdag. 's Middags ben ik ermee aan de slag gegaan.... helaas zonder succes. Ik wilde het designpapier op de pompoen plakken, pakte het lijmflesje..... en stootte mijn theeglas om😭. Alles zat onder de thee.... de accessoires die ik wilde gebruiken, het plaatje wat ik erop wilde plakken.... en dus ook de pompoen en DP. Ik heb het bureau e.d. droog gemaakt en ben naar beneden gegaan..... ff stoom afblazen.
Maar omdat ik toch graag zo'n kaart wilde maken, ben ik opnieuw begonnen. Het patroon opnieuw overgetrokken en geknipt. Helaas geen bijpassend DP met pompoenen, dus dan maar een (héél oude) embossingfolder van ProvoCraft.
Uiteindelijk is het dit geworden:
De muisjes en de pompoentjes heb ik ingekleurd met promarkers. Sinds afgelopen voorjaar heb ik niet meer ingekleurd, dus dat was weer ff wennen.
De bladeren zijn gemaakt met een (héél oude) stans en embossingmal van ProvoCraft. 
Voor deze bladeren heb ik weer een 'liquid-pearl-aquarelpapier' gebruikt. Het licht valt zo mooi op het rechter blad.
GerJanne had op een A4 vel een aantal challenges genoteerd, die pasten bij de kaart; nogmaals dank je wel GerJanne! Ik maak er graag gebruik van.

Challenges:

Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes en reactie..... ze worden met veel plezier gelezen.
Een heel fijne dag en graag tot een volgende kaart!

33 opmerkingen:

  1. Oh!!! Wat balen van die thee! Kan me voorstellen dat je heel erg de pe in had. Maar je kaart is wel heel erg leuk geworden! Die muisjes heb je super gekleurd. Ik ben slecht in kleuren met stiften. Misschien kun jij me dat eens leren op een van onze dates?!
    Hij ligt er bij mij ook nog, niet aan toe gekomen! Ik zal voorzichtig met de thee/koffie zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Angela! En fijn dat je even een relaxed dagje hebt gehad
    Erg leuk zo'n date!
    Jee wat balen wat er gebeurde met je thee...oh zou wel kunnen janken dan, maar je hebt toch nog wat moois neer kunnen zetten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou angela, je kaartje is er niet minder mooi om geworden wat een schatje,knap werk! En wat klinkt dat als een heerlijk dagje meid,superfijn!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat ik lees dat je een super dag hebt gehad bij Gerjanne.
    Jammer van je thee,maar mooi opgelost toch.
    Want je kaart is super mooi geworden.
    Geniet nog na van je dagje uit.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous project. I think embossing the pumpkin is the right idea. And yes, I know too how time can fly by when you are with a pearson who has similar interests. Happy crafting.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je zo genoten hebt van je "klets" date! Wat balen dat je pompoen onder de thee terecht kwam, maar dit nieuwe exemplaar is prachtig geworden! De bladeren zijn super!
    Groetjes, Eri
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat jammer van die thee zeg, maar gelukkig heb je er toch een nieuwe kunnen maken.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ondanks dat het even tegen zat heb je toch een prachtige kaart gemaakt Angela! Fijn dat je zo genoten hebt van je knutseldate...wat ontspanning heb je ook even nodig.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Angela
    Ah wat jammer zeg dat de thee erover is gegaan, maar jij bent niet voor één gat te vangen en tada toch een prachtpompoenkaart gemaakt, wat zijn die muisjes schattig, heel mooi herfstresultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellige een kletseldate. Dat is dan inderdaad balen, dat je thee erover heen is gekomen. Snap dat je dan even stoom moest afblazen. Je hebt de schattige muisjes super mooi ingekleurd. Prachtig ook, hoe je de bladeren hebt gedaan. Mooi geheel is het geworden.

    Lieve groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart is het uiteindelijke geworden! En gezellig dat jullie elkaar hebben leren kennen.
    Dank je wel voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sisterspntjeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schattig kaartje Angela,
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie pompoen kaart Angela de blaadjes zijn super
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn dat je zo van je kletseldate met GerJanne genoten hebt. Even geen mantelzorger zijn. Ik weet dat dat een heerlijk gevoel geeft. En wat een pech met je omgestoten thee. Op dat moment baal je echt als een stekker. Gelukkig heb je het goed op kunnen lossen. Je kleurwerk ziet er mooi uit en die bladeren vind ik schitterend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och jeetje zeg, wat een pech dat je je thee omgooit. Ik denk er wel eens aan als ik mijn thee op mijn bureau zet, een ongeluk zit in een klein hoekje toch? Het is uiteindelijk wel een hele leuke kaart geworden, lief met de muisjes en zo'n mooi effect van de bladeren. Heerlijk hoor zo'n afspraak, daar krijg je energie van hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk dat je zo’n gezellige kletseldate gehad hebt met GerJanne.
    Ik kan me voorstellen dat je baalde toen er thee op je gemaakte pompoen viel. Maar gelukkig is dit ook een geslaagd exemplaar geworden. Heel mooi die glazende bladeren en die leuke muisjes erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gezellig dat je bij GerJanne op bezoek was!
    Even je zinnen verzetten, vaker doen :)
    Ach jee, wat een gedoe met de pompoen, maar gelukkig is het uiteindelijk een mooie creatie geworden.
    Schattige muisjes en mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooooh, Nee!!
    De nachtmerrie voor elke knutsel dame!!
    Wat jammer.
    Goed dat je toch weer opnieuw begonnen bent met een kaart, deze is echt prachtig!!
    De bladeren zijn zo mooi geworden vind ik.
    En het kleuren gaat je goed af, ik zie niet dat je het al lang niet gedaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Glad you had a nice craft time(Chat Time). Sorry you didn't get anything done & knocked your tea everywhere all over your creation. It has turned out beautiful now though.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat je zo genoten hebt van je kletseldate met GerJanne, even een dagje weg uit de zorgen. Jammer dat de thee omviel, ik loop altijd naar beneden om iets te drinken, dan kan er ook niks omvallen. Je kaart ziet er super uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. fijn dat je zo'n gezellige dag had met GerJanne, kan ik me wel voorstellen, ik zag haar nog maar één maal, heel goed gevoel bij!
    jammer natuurlijk dan dat accidentje op je knutseltafel, bij mij gebeurde dat eens met een potje water dat bleef staan na een werkje met waterverf...
    heel mooi met de embossingachtergrond op de pompoen, en die blaadjes zijn helemaal top!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat fijn dat je zo'n gezellige dag hebt gehad met gerjanne, jammer dat je de thee om hebt laten vallen, maar dat gebeurd bij mij ook wel eens.
    Je kaart is supermooi geworden leuk met die schattige muisjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk dat je zo genoten hebt van je "kletseldate" met GerJanne en wat een pech met die thee. Gelukkig ben je opnieuw begonnen want wat een leuke creatie is dit! Ik vind die bladeren práchtig met die glans en die duidelijke nerven.
    Die muisjes zijn gewoon superlief zoals ze met de pompoenen in de weer zijn. Een hele mooie lieve pompoenkaart vind ik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heerlijk hè, zo'n gezellige date, ik ken het gevoel van opgeladen zijn daardoor. Je kaart met pompoen is prachtig! Prachtig die blaadjes en de muisjes zijn super cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijk uitje, en fijn dat er voor manlief zo goed werd gezorgd...
    Wat een leuke pompoen,is het geworden na je ongelukje met de thee,

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  26. EEn gezellig uitje hadden jullie , met goede verzorging !
    En deze pumpkin kaart is zo leuk geworden met de muisjes
    Fijne avondgroetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Such a beautiful card. Love the pumpkin shape and the mice are so sweet. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. So very cute and I love your leaves..
    Thank you so much for joining in with our challenge at Addicted to Stamps..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. This is gorgeous, Angela! Love that shape!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke kaart !
    Fijne Halloween-dag !
    groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh ik ben jaloers op je leuke freubeldate Angela, zou graag een keer bij jullie aanschuiven. En wat jammer dat de thee er over heen ging. Maar je hebt het goed opgelost Angela.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. What a super a project thank you for sharing it with us at Passion for Promarkers this week.
    Lorraine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  33. A wonderful shaped card, I love the beautiful leaves and the super cute mice! Thank you for joining us over at Passion for Promarkers this week, good luck in the prize draw and I hope we see you again very soon, love Jacky DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela