Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 20 oktober 2019

MHH-challenge 15 - gebruik een achtergrondstempel of stempel een achtergrond

goede morgen allemaal!

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge.
De winnaars van challenge 14 kunnen jullie HIER vinden.

Het thema van de nieuwe challenge is:
gebruik een achtergrondstempel
of
stempel een achtergrond.

Begin deze maand was Merit jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt.
Ooit ben ik aan het experimenteren geweest met liquid pearls. Diverse kleuren heb ik toen op aquarelpapier getamponeerd en laten drogen...... en daarna vergeten.
Bij één van mijn zoektochten naar geschikt designpapier voor een kaart, kwam ik het stapeltje getamponeerde achtergronden tegen. Met in het achterhoofd het thema voor een volgende MHH-challenge heb ik ze apart gelegd. Merits verjaardag naderde en het leek mij wel leuk om voor haar een kaart te maken die ze niet van mij verwacht 😊.
Heb de achtergronden gepakt en ben aan het stempelen gegaan met achtergrondstempeltjes.
Dit is het uiteindelijk geworden:

Ook de winnaars van challenge 13 hebben een kaart gemaakt.
De één vond de opdacht makkelijk en een ander vond 'm pittig, maar de resultaten zijn geweldig:

Ellen heeft deze schitterende vlinderkaart gemaakt:

Van Miranda's hand is deze prachtige kaart:

En Monique was zo lief om ook voor deze challenge een GD-kaart te maken.
Deze schitterende kaart is van haar:
Dames ontzettend bedankt voor jullie prachtige GD-bijdrages!

De challenge duurt tot en met 15 november 23.55 uur.
De winnaar en de toppers zullen vóór 20 november bekend gemaakt worden.
Om deel te nemen moet je wél volger zijn van dit blog.
Vooralsnog is er geen maximum aan het aantal inzendingen.

Wat de prijs zal zijn blijft een verrassing. Wel probeer ik (net als bij de vorige challenges) de prijs een beetje passend bij de winnaar uit te zoeken 😊. De winnaar wordt randomly bepaald.
Vanaf nu zullen er weer toppers gekozen worden.
Zowel de winnaar als de toppers mogen - als zij dat willen - gastdesigner zijn bij challenge 17.

Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties!
Heel veel succes!


20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge weer!!
    Ik heb al meteen beetje ideeën.
    Komt ook door de voorbeeld kaartjes, die geven genoeg inspiratie.
    Ze zijn allemaal ook zo verschillend, dat maakt het nóg leuker.
    Ik ga zeker meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Angela en ook leuke kaarten van het DT-team !
    Veel succes met de nieuwe challenge dames !
    Groetjes van Monique (niki1 )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee van die liquid pearls. Ik heb alleen wit dus dat schiet niet op...Maar het geeft een mooi glanzend effect. Merut was er vast heel blij mee!
    De challenge is ook weer leuk en ik kan me best voorstellen dat het voor de een makkelijker is dan voor de ander...
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke challenge niet gemakkelijk maar ga toch proberen om iets te verzinnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Angela
    Mooi zeg, de kaart die je voor Merit hebt gemaakt prachtig warm van kleur!
    De voorbeeldkaartjes van de DT ers vind ik ook super!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maakte je een mooie kaart voor Merit. Mooie kleuren en leuke opbouw van de kaart. Ik vond het leuk om gast-designer te zijn Angela en ik ben benieuwd wat de deelnemers ervan gaan maken :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart voor Merit, de andere voorbeeldkaarten zijn ook zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart maakte jij voor Merit, supermooi ook die gloed ook die erover lijkt te liggen.
    Ook de drie gastdesigners maakten schitterende kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf is je kaartje Merit, en de voorbeeldkaarten van de anderen zijn ook heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart heb je voor Merit gemaakt Angela, begrijp niet precies wat je hebt uitgespookt maar het resultaat is top! Ook de andere kaarten zijn prachtig, héél leuke challenge weer!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Merit, en meteen een leuke challenge bedacht! Ook de dames die GD mocchten zijn hebben er iets speciaals van gemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke nieuwe challenge!
    Wat is jouw kaart prachtig, mooie kleuren, leuk gedaan!
    OOk de kaartjes van je gastdesigners zijn helemaal top!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi gedaan Angela en heel apart die achtergrondjes!
    Er zijn mooie voorbeelden gemaakt zie ik....leuk hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaa deze BJOETIE staat hier in de kast, wat een prachtige kaart, zo mooi die achtergrond papiertjes.
    Er zijn schitterende voorbeelden gemaakt!!!

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Angela, mooie kleurencombinatie en ook de glans!
    Mooie GDT bijdage's.
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Angela! Prachtig is het effect van de liquid Pearls. De andere voorbeeldkaarten zijn ook prachtig en allemaal zo verschillend, erg leuk. Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, goed dat je nog niet meteen op mijn blog gekeken hebt, ik heb de gok maar gewaagd dat de post netjes op tijd zou bezorgen ;-).

      Verwijderen
  17. Hoi Angela,

    Wat een prachtige kaart heb je voor Merit gemaakt. De achtergrond is echt schitterend. Je hebt een leuke challenge bedacht en er staan prachtige voorbeeldkaarten bij.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oops..te laat..,had gehoopt vandaag nog een kaartje mee te laten doen.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela