Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 18 oktober 2019

Winnaars MHH-challenge 14 - CAS

goede morgen allemaal!

Twee dagen geleden sloot de CAS-challenge, dus wordt het hoog tijd om de winnaars van deze challenge bekend te maken.
Maar eerst wil ik alle inzenders heel erg bedanken voor hun deelname. Het totaal aantal inzendingen van 26 oversteeg mijn verwachtingen; geweldig.
Dit houdt in dat er 6 winnaars zijn.
De winnaars zijn randomly gepaald en op alfabetische volgorde zijn dit:
 Anneke.
Zij heeft deze prachtige kerstkaart gemaakt:

De tweede winnaar is: 
 Annerieke met deze prachtige opfleurvlinderkaart:

De volgende winnaar is:
 Annie.
Van haar hand is deze supercute verjaardagskaart:

Als vierde winnaar komt uit de koker rollen:
 Colinda.
Zij heeft ook al zo'n supergave verjaardagskaart gemaakt:

De volgende winnaar is:
 Elly.
Elly heeft de opdracht heel origineel uitgewerkt. 
Plakparels als 'strooisel'. Geweldig!

En de laatste winnaar van de CAS-challenge is:
Valerija.
Ook Valerija heeft een prachtige kerstkaart gemaakt.

Dames allemaal van harte gefeliciteerd.
Willen jullie jullie adressen aan me mailen op mailadres creativecuttingchallenges@gmail.com?
Dan zorg ik dat het prijsje opgestuurd wordt.
Jullie mogen deze badge meenemen voor op jullie blog.
Ook mogen jullie - als jullie dat willen - gastdesigner zijn bij challenge 16. In dat geval graag vermelden in de mail.

Tot zover de bekendmaking van de winnaars.
Zondag ben ik er weer met een nieuwe challenge.
Graag tot dan.


11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Iedereen gefeliciteerd!!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat allemaal...prachtige kaarten!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames!
    Stuk voor stuk prachtige CAS kaarten.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat er zoveel animo was voor de cas-kaartjes!
    Proficiat aan iedereen!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd aan alle winnaars! Leuk dat er zoveel dames mee hebben gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk te lezen!! En de andere dames ook van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat ik één van de winnaars ben, ik ga je mailen hoor.
    De andere dames ook gefeliciteerd!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh leuk dat ik erbij ben, thanks. Proficiat aan de andere dames.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woo hoo, I'm one of the winners. Thank you! Congratulations to the other winners too.
    I just sent you an email.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat leuk dat ik er bij zit
    Zal morgen even een mailtje sturen
    Ook proficiat aan de andere dames

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela