Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 7 september 2024

Veel liefs - GD CheerfulSketches

Een tijdje terug was DEZE kaart één van de winnaars van de Juli challenge bij CheerfulSketches en mocht ik voor de challenge van September gastdesigner zijn; altijd leuk..... zeker als je mag werken met een prachtige sketch en digi van SheepSkiDesigns - Buzzing
Dit is wat ik er van gemaakt heb:
Ik heb mezelf onlangs getrakteerd op enameldots in allerlei kleuren.
Voor deze kaart heb ik gele gekozen. Ik vond deze mooi passen bij het DP en de bijtjes.
De tekst heb ik in de software van de Silhouette gemaakt en kunnen jullie HIER vinden.

De kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van de vrouw van Martins kameraad. Hij overleed vorig jaar september aan kanker en dan vind ik het lastig om een 'normale' verjaardagskaart te sturen..... zeker als je je verjaardag voor het eerst alleen viert.
Martin had 3 hele trouwe kameraden. Eén van hen kende hij al vanaf de lagere school en de andere twee waren studiegenoten van de Politie Academie. Alle drie kwamen met hun vrouwen minimaal 1x per jaar bij ons langs.... hetzij een ochtend met lunch, hetzij een middag met avondeten. Het waren altijd fijne ontmoetingen, waar Martin en ik altijd met plezier op terugkeken.
In een tijdsbestek van 2 jaar zijn Martin én zijn drie kameraden overleden aan kanker.... allemaal begin 70.....


17 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi.
    De bijtjes kijken levensecht.
    De tekst heeft een nu lettertype vind ik.
    Leuk dat je gast designer wilde zijn, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk spdat je ook gastdesigner mocht zijn. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met deze digi.. Erg mooi gekleurd.. De enamel dots maken het mooi af…. Direct leuk gebruikt… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met deze prachtige digi.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige voorbeeldkaart. De sketch is heel mooi en het kleurwerk prachtig, het papier past er zo mooi bij. De enemaldots zijn absoluut een mooie toevoeging.
    Dankjewel voor je bijdrage als gastdesigner voor Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor je mooie bijdrage als gastdesigner voor Cheerful Sketches. Je hebt de digi prachtig ingekleurd en je nieuwe enamel dots springen er mooi uit!
    De tekst vind ik erg goed gekozen en ik vond hem zó mooi dat ik ze allemaal even opgeslagen heb. Dankjewel hiervoor.
    Ongelooflijk dat Martin én zijn 3 kameraden binnen 2 jaar allemaal aan kanker zijn overleden. Een groot gemis voor jullie allen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge, dat is ook wel bijzonder! Drie kameraden zo kort achter elkaar overleden aan kanker. En allemaal ongeveer even oud. Ik kan me voorstellen dat je niet een heel uitbundige kaart stuurt....Deze is precies goed! En wat heb je mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat bijzonder zeg dat de vrienden van Martin ook al zijn overleden en dan in een kort tijdsbestek. Het is zeker lastig om ene eerste verjaardag na het overlijden ene passende kaart te maken. Ik vind dat je het goed is gelukt. Weten dat je aan haar denkt, maar haar verjaardag is zeker ook een felicitatie waard. Mooi Angela.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is prachtig met deze mooie digi en kleuren. De tekst heb je goed gekozen, om te laten weten dat je op deze dag aan haar denkt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart heb je voor haar gemaakt. Wat een bizar gebeuren dat ze allemaal zo snel na elkaar zijn overleden!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart heb je gemaakt met deze sketch en leuke digi. Echt ongelooflijk dat ze allemaal in zo'n korte tijd zijn overleden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooie gast-designer kaart gemaakt Angela. Goed gelukt om toch een felicitatie-kaart te maken die "past" bij deze eerste verjaardag zonder partner. Ongelooflijk dat al deze vrienden in zo'n korte tijd na elkaar zijn overleden aan kanker. Rotziekte.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja soms is het niet te vatten hoe snel alles kan veranderen, deze dame gaat je kaart zeker erg appreciëren. Ik vind het een heel mooie digi en nog mooier met je prachtige kleurwerk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jee...hoe snel kan het veranderen, zo naar! Jouw mooie en prachtig ingekleurde kaart biedt vast troost, Angela.
    Om ons heen is het plotseling de een na de ander die wat krijgt, erg confronterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart en zo mooi ingekleurd, wat bijzonder allen zo kort na elkaar...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart die vast heel erg gewaardeerd wordt.
    En ongelooflijk dat alle 4 kameraden zo snel na elkaar zijn overleden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela