Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 13 juli 2024

Kleuren met Potloden challenge Juli

Afgelopen woensdag is de nieuwe challenge gestart bij Kleuren met Potloden.
  The Paper Shelter is één van de sponsoren deze maand.
Ik heb gekozen voor de digi 'Swag' om een jongenskaart mee te maken.
Ik heb het stoere manneke ingekleurd met Prismacolor Premier kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
pet: 933-902-902   1012   935
haar: 1012-923
huid: 927-1092
bril: 933-901   1006-907
t-shirt: 1006-907
sieraden: 915
jack: 923-924   935
broek: 933-902-901
schoenen: 923-924   935

Velen zullen de sketch herkend hebben.... deze is van Cheerful Sketches.
Het designpapier is een oudje van Craft Smith - School. De randen heb ik weer bewerkt met DistressInk - WalnutStain.
De tekst heb ik in de software van de Silhouette gemaakt.
Verder heb ik een paar stansjes (pijlen en sterren) van MyFavoriteThings gebruikt. Deze zitten in de stencilset Die-Namics BluePrints 13.

Challenges:

Fijn weekend!

23 opmerkingen:

  1. Haha..... ik regeer net op het KKT blog.
    Maar lees nu dit berichtje.... haha, hoezo "oude" sketch??🤣
    Het komt denk ik omdat ik mijn DT kaart al eind April, begin Mei heb gemaakt, daarom denk ik dat het een oude sketch is. (Ik probeer mij er een beetje goed uit te kletsen, want wat een domme vraag weer, haha)
    Hoe dan ook, ik vind dat je heel mooi gekleurd hebt (zie andere blog) en bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal geen domme vraag.... vind het heel begrijpelijk. In feite is het voor jou een 'oude' sketch.
      Ik vind je reacties altijd geweldig! Erg leuk om te lezen 😊

      Verwijderen
  2. een geweldige gave kaart Angela, toppie........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mega coole kaart Angela. Super leuke digi en tekst!!!
    Groetjes en een fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met deze mooie digi. Heel mooi gekleurd. Leuk stoer papier voor een jongens kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf kaartje laat je zien, helemaal leuk en mooi gekleurd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke, stoere kaart met deze mooi ingekleurde digi en leuk design papier. Ook bedankt voor het meedoen met de Cheerful Sketches Challenge.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere kaart met deze coole boy erop. Heel mooi gemaakt Angela.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is stoer! Een heel gave kaart, mooi gemaakt. De digi heb je prachtig ingekleurd.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke digi met die stoere bink.
    Die heb je heel mooi ingekleurd en een mooie kaart mee gemaakt.
    Mooi gedaan Angela.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf!!! Zo leuk gecombineerd met het school papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart met dat stoere menneke. Je hebt leuke details gebruikt en mooi gekleurd.
    Dankjewel voor je bijdrage aan Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yow Angela, die dude heb je schitterend gekleurd bro (ja ik hoor hem zo al praten🤭). Met dat kleurrijke papier erbij is het een gave kaart geworden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er een heel toffe en kleurrijke kaart van gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah.... is deze voor een van je kleinzoons? Hij is 'so cool!!' En weer heel mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je maakte een superleuke kaart met deze sketch en je kleurwerk is weer geweldig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke stoere kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach kijk nou ......superleuk gemaakt Angela , zo stoerr...
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk zoals je dit stoer ventje ingekleurd en verwerkt hebt Angela. Gaaf dessin-papier heb je erbij gekozen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT Cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg leuk! Wat een boefje en fantastisch gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a wonderfull card. Thanks for entering you card at Cheerful Sketches Challenges
    Wat een dotje. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches Challenges
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela