Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 24 juli 2024

Dikke knuffel voor jou

Deze maand kreeg ik van Kanjerpost het adres van een meisje dat van honden houdt. Een leuke uitdaging om een leuke kaart voor haar te maken.
Met de framemal van Marianne Design had ik al een paar dieptekaarten gemaakt en nu laat ik jullie een andere simpele mogelijkheid van deze mal zien. Het is een soort van piekeboo kaart geworden.
De puppies zijn van Artistic Catalyst. Ik heb ze met de hand uitgeknipt en de randen bewerkt met DistressInk.  De puppies zijn verhoogd op het frame geplakt. 
Er is trouwens ook een kittenversie van. 
Het designpapier heb ik geprint met behulp van de software van de Silhouette en komt uit de SilhouetteDesignStore. De tekst zijn 2 stansen van Crealies. Ik heb een aantal van deze stansen en merk dat ik eerder een van deze stansen grijp, dan een tekststempel. De hoofdletters heb ik voorzien van wat blingbling.

Bij DutchCardLovers vragen ze deze maand een kaart met een hond of kat en bij Do Al(l) Kreative vragen ze een hondenkaart. Dus dit zijn geen 2 maar 3 vliegen in één klap 😉.
Ook laat ik deze kaart meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs.

Vanochtend heb ik Casper opgehaald voor zijn logeerpartijtje en ook wij zijn naar de Apenheul geweest.
Zo leuk om te zien hoe verschillend de beide broertjes zijn..... qua leeftijd uiteraard, maar ook qua karakter. Floris vliegt in alle hoeken en gaten en ben je constant kwijt, terwijl Casper gezellig keuvelend bij je blijft lopen. Zelf hebben zij ook een abonnement op de Apenheul en zijn er in het weekend vaak te vinden. Dat merk je echt. Floris weet er feilloos de weg en Casper kan je allerlei wetenswaardigheden over het park en de apen vertellen.
Morgen staat een bezoek aan het zwembad 'De Scheg' in Deventer op het programma.
Vrijdagmiddag wordt Casper weer opgehaald en later in de middag komt Michelle gezellig voor het weekend..... ff lekker bijkletsen en wellicht nog in de tuin aan de slag.
Kortom het worden weer dagen met gouden randjes.

Fijne dag!

18 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje met die hondjes erop. Ook mooi dat bijpassend papier.
    Veel plezier de komende dagen met je logeetjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof idee om die mal op deze manier te gebruiken, Angela. En wat een leuke hondjes heb je gebruikt.
    Geniet van de leuke dagen met de (klein)kinderen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig die schattige hondjes die over de randjes kijken, heel leuk voor deze mal! Mooi kaartje, Angela en fijn dat je meedoet met DCL!
    Geniet nog van je heerlijke dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh wat vind ik deze zó leuk, schitterend idee met de perfecte plaatjes (ik ben al eens gaan kijken naar de kittens). Ik hou deze kaart in gedachte, heb een vriendin met 10 katten. Top hoor !!!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat een lieve koppies! Leuk xoals je ze in de lay-outmal hebt geplaatst.
    Gezellig dat nu Casper met oma op stap mag en nog gezellig logeren ook, geniet ervan! En ook van Michelle, dat wordt vast ook heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een genietdagen! Heerlijk als je echt even de tijd hebt voor ze, zonder ouders!
    Je kaart is super! Wat een gave hondjes! Zal ze leuk vinden, dat meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke kaart met lieve hondjes. Fijn om zo te genieten samen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje. En wat gezellig die logeerpartijtjes, kan me voostellen dat je daar zo van geniet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zijn ze niet om op te vreten deze schattig pups? Ik zou ze zo allemaal mee naar huis willen nemen! Leuk in combinatie met deze stans. Dankjewel voor deze bijdrage aan de DCL challenge en veel plezier met de jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige hondjes en wat heb je ze leuk verwerkt op deze kaart!!! So cute...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoooo schattig!! Daar ga je haar zeker mee opvrolijken!
    Gezellig hoor die logeerpartijtjes, lekker van genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele gave kaart !!!
    Zal zeker in de smaak vallen..
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met een hoog "cute" gehalte Angela. Ik ben dol op honden en vind dit een toppertje. Die gaat zeker bij de ontvanger in de smaak vallen. Gezellig hoor zo met je kleinzonen op stap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige hondjes allemaal, erg leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke hondenkaart Angela, heel creatief bedacht! Bedankt voor het meedoen met DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig die puppies. Verliefd. :)) Super leuke kaart. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eine tolle Karte hast du gebastelt.
    Danke für deine Teilnahme bei der DAK Challenge.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een superleuke kaart . Ik had deze kaart gemist…. Ik zag de kaart om dat het een winnaar is. Wel verdiend want de kaart is echt super… gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela