Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 1 juli 2024

Mirtillamente challenge Juli - Svario - Cupcake

 For another language please use Google translate in the side bar on the right.
Thank you.

Vandaag start op het Mirtillamente Challengeblog weer een nieuwe challenge. 
De challenges bij Mirtillamente zijn bijna altijd 'Anything Goes' dus je bent vrij te maken wat je wilt.
Ik ben aan de slag gegaan met een heerlijke cupcake uit de nieuwe release 'Cupcakes'. Deze digiserie is door technische problemen nog niet beschikbaar in de webshop, maar is wel te bestellen via 
De digi heb ik ingekleurd met FaberCastell kleurpotloden en de bolletjes op de cupcake afgewerkt met glitterglue. 
Het digitale designpapier komt uit de paperpad 'CherryBlossom' van SheryK Designs.
De tekst is een digi van LOTV.

Challenges:

 Een fijne dag allemaal!

12 opmerkingen:

  1. Oooooh, het water loopt mij in mijn mond bij het zien van deze leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met deze lekkere cupcake.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk kaartje om je tanden in te zetten!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk cup cake kaartje Angela en gezellig voorbeeld kaartje voor de nieuwe challenge! Ik las ook dat je een week hebt doorgebracht met je kleinkinderen, heel erg leuk en zeker heel fijn als ze komen maar ook weer goed als ze huiswaarts gaan hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekkere cupcake en wat een tof DP!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel feestelijke cupcake, mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie feestelijke kaart met een smakelijk uitziende cupcake Angela. Leuk zoals je de opbouw van de kaart hebt gemaakt met dat mooie dessin-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat ziet er lekker uit , leuke kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje dat je laat deelnemen aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt en Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela