Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 28 juni 2024

Speciaal voor jou!

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen op het Kleuren met Potlodenblog.
 
Ik heb een kaart gemaakt met een digi van Di's DigiStamps.
Ik gebruikte de digi Trainforted (niet meer verkrijgbaar) en kleurde deze in met PrismaPremier kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
Pet: 923-925-947   942-935
Vacht: 1084-941-946-948
Snuit-Voetzolen: 927-1092   946-948
Pak: 923-925
Trein: 942-941   911-988   923-925   941-946-948

De sketch is van de lopende challenge bij Creative Sketchy Girls. Het designpapier is van Basic Grey..... geen idee uit welke paperpad deze komt. De geschulpte randen zijn gemaakt met een randpons van Martha Stewart. Als finishing touch heb ik rode brads gebruikt. De tekst is een stempeltje van Lydia Boode.

Challenges:

Vandaag weer een lekker rustig dagje. 
Dat had oma ff nodig 😂. 
Afgelopen week eerst Berend 2 nachtjes te logeren gehad en daarna Casper 3 nachtjes (de leerkrachten hadden studiedagen). Ontzettend gezellig en heel leuk om te zien hoe verschillend ze zijn qua leeftijd, maar ook qua karakter. Berend (3) gaat zijn eigen gang en vermaakt zich uitstekend alleen. Wel moet je iedere keer ff komen kijken.... dan galmt het door het huis "oma kom kijken!" en dat durf je niet te negeren 😂. Casper (9) daarentegen wil het liefst alles samen doen. 
Als afsluiting van de logeerweek zijn we woensdag met zijn 4-en (Niels, Berend, Casper en ik) naar Burgers Zoo geweest. Een geweldige afsluiting 🥰!

Ik wil proberen de komende dagen ff bij jullie langs te gaan. Dat is er de laatste weken door allerlei omstandigheden helemaal bij in geschoten. Ik waardeer jullie bezoekjes heel erg, maar blijf zelf in gebreke.... niet netjes. Excuses hiervoor.

Fijne dag allemaal!

10 opmerkingen:

  1. Een schatje van een kaart Angela en wat heb je de digi mooi ingekleurd. Fijn om te lezen dat je het zo gezellig hebt gehad met Casper en Berend!!!
    Groetjes en een fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart met dat mooi ingekleurde beertje. Hij is echt conducteur aan het spelen. Je hebt hem met mooi rustig dessin-papier gecombineerd zodat hij echt de blikvanger is. Gezellig zo met je kleinkinderen leuke dagen doorbrengen. Daar worden mooie herinneringen gemaakt Angela.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart met dat prachtig ingekleurde beertje. Het DP past er erg mooi bij.
    Gezellig dat je op je kleinkinderen past, maar ik kan me voorstellen dat het ook vermoeiend is (heb er zelf geen). Burgers Zoo als afsluiting is erg leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de sketch mooi verwerkt Angela.....het is een hele mooie kaart!
    Gezellig....de kleinkinderen die kwamen logeren....en dan sta je altijd ''aan"....maar gezellig naar Burger Zoo geweest....dat vergeten ze niet meer....en daar geniet je zelf ook van he!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Angela, ik had je al gemist. Maar wat een feestweek! Dan moet je wel even bijkomen natuurlijk, dat snapt iedereen! Het klinkt heel gezellig!
    Je kaart is weer prachtig. Dat kleuren....zo mooi! Ik zag je kaart voor Nelleke in het echt, ook al zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Angela. Leuk met z'n allen naar de dierentuin.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is super met die mooi ingekleurde beer! En wat een feest die twee jongentjes bij jou te logeren, en snap helemaal dat het vermoeiend is. Nu maar even uitrusten en nagenieten. Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, wat een mooie, lieve kaart! Zo mooi gekleurd!
    Nou, ik snap best dat je geen tijd had om te bloggen en ook dat je nu moet bijkomen. Maar het is het zo te lezen wel dubbel en dwars waard geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela