Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 16 juni 2024

Groetjes

For another language please use Google translate in the side bar on the right. Thank you.

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor 'Kanjerpost'.
Deze maand mocht ik een kaart maken voor een meisje dat van dieren houdt. 
Tegelijkertijd was het ook mijn beurt om een kaart te maken voor het Mirtillamenteblog. Evelin heeft een superleuke serie Almost Cute in haar webshop staan en deze lenen zich perfect voor een kinderkaart.
Ik heb het leeuwtje ingekleurd met mijn FaberCastell Polychromos kleurpotloden. Op de staart, de oortjes en de voorpootjes heb ik een beetje glitter glue gedaan. Ik vind het altijd wel een leuk effect geven.
De sketch die ik gebruikt heb zullen sommigen van jullie inmiddels herkend hebben..... deze is van CheerfulSketches van deze maand. Het DP is een oudje.... K&Company-ItsyBitsy Girl. 
De tekst heb ik gemaakt in de software van de Silhouette. 
Zoals ik de sketch gebruikt heb, was er naar mijn idee niet echt plek voor bloemen, dus heb ik voor de finishing touch wat liquid pearls gebruikt.

Challenges:

Vandaag een rustig dagje.
Vanmiddag mag ik gasten verwelkomen in het vakantiehuisje van mijn zus en zwager in Holten; zij zijn nl. zelf op vakantie 😎. Het is een hele knusse kleine vakantiewoning midden in het bos en écht geen straf om daar ff naartoe te gaan.
Verder heb ik geen plannen.
Kon zo maar eens zijn dat ik lekker aan de freubel ga met al dan niet het EK-voetbal op de achtergrond.... daar ben ik nog niet helemaal uit 🙄. Zonder Martin vind ik sport aanzienlijk minder leuk. Ik mis zijn enthousiasme..... en zijn op- en aanmerkingen 😅.
Voor degenen die het EK wel gaan volgen; veel kijkplezier.
Hopelijk wint Nederland vanavond 🥳.

Fijne zondag allemaal en graag tot een volgende kaart.

16 opmerkingen:

  1. Een heel lief kaartje zo met het roze erbij!! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart heb je voor een kanjer gemaakt. Grappige digi. Mooie kleuren. Een fijne dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kanjer kaart heb je gemaakt Angela....daar ga je iemand heel blij mee maken!
    Ik moet je nog bedanken voor de mooie verjaardagskaart die ik van je heb gekregen......dankjewel hoor!
    Jij zit vandaag op een fijne plek en hopelijk kom je de dag goed door....het gemis blijft natuurlijk enorm!
    Lieve groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart met schattige leeuw!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje met het leeuwtje erop. Prachtig ingekleurd.
    Ik hou al helemaal niet van voetbal, geef mij maar atletiek en wielrennen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart heb je gemaakt voor de kanjer met dit schattige leeuwtje. Wat gezellig om je gasten te verwelkomen in je vakantie huisje. Geniet van je verblijf daar, tussen de moeilijke momenten door!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Angela, fijne zondag.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje van een kanjerpostkaart. Daar zal de kanjer blij door verrast zijn.
    Fijne zondag en groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wist niet dat Mirtillamente ook zulke snoezige digi's in het assortiment heeft. Je hebt een prachtig kaartje voor de kanjer gemaakt en heel mooi gekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een dot van een kaart in hele mooie kleurtjes Angela. Leuke opbouw en dat leeuwtje heb je heel mooi ingekleurd vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart voor de kanjerpost is schitterend en wat een lieve digi gebruikt. Mooi gekleurd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind 'm helemaal geweldig Angela!!
    Leuk leeuwtje die je schitterend hebt ingekleurd. Gaaf papier ook.
    Wat fijn dat jij de 'plicht' voor het verwelkomen van de nieuwe vakantiegasten even van je zus overneemt.
    Aaah op zo'n momenten komt het gemis van Martin natuurlijk dubbel zo hard aan.
    Wel hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh hoe mooi is deze geworden. Zo’n leuk ingekleurd leeuwtje en prachtige kleurencombi en DPtjes gebruikt, love it !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk dat je de sketch gedraaid hebt! Hij is zo leuk. En ook mooi gekleurd! Wauw, dat kun jij als de beste. Peter is geen voetbalfan, dus veel zullen we er niet van zien, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die is leuk zeg en wat ontzettend leuk dat je "onze" sketch van Cheerful Sketches gedraaid hebt.
    Het is een heel lief kaartje, helemaal af met die glitterlijm erbij.
    Wat leuk om even naar het vakantie huisje van je zus te "moeten", heerlijk om met een doel de deur uit te gaan.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela