Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 17 mei 2024

Mini Cakes - Mirtillamente

For another language please use Google translate in the side bar on the right. 
Thank you.

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen op het Mirtillamenteblog.
Ik ben aan de slag gegaan met 'Mini Cakes' uit de serie Svario.
Dit is een nieuwe release en helaas nog niet beschikbaar in de MirtillamenteCraftshop, maar je kunt deze overheerlijke 'Mini Cakes' bestellen d.m.v. een  mailtje naar ordini@mirtillamentecraftshop.it.
 
Ik heb de kleine taartjes ingekleurd met kleurpotloden van FaberCastell Polychromos.
Normaal gesproken doezel ik altijd met terpentine als ik met kleurpotloden kleur, maar deze keer heb ik laagje over laagje gekleurd en gedoezeld met een lichtste tint van de kleur. Ook leuk om te doen. De kleuren vind ik wat intensiever, dan wanneer je doezelt met terpentine.
De achtergrond is gemaakt met stroken cardstock. De tekst is een digi van LOTV en de liquid pearls vormen de finishing touch.

Ik heb dit weekend gezelschap van Floris; hij vond dat hij al zooooo lang niet meer bij Oma Bus had gelogeerd 🥰. Dus werd het tijd 😆.
Een heel fijn Pinksterweekend en graag tot een volgende kaart.

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje in vrolijke kleuren. Prachtig gemaakt met de lekkere cupcakes erop.
    Fijn weekend.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele geslaagde kaart en zo heerlijk vrolijk !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele vrolijke kaart met al die lekkere gebakjes!
    Zo lief dat hij wil komen logeren, een heel gezellig weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de gebakjes heel mooi gekleurd en de achtergrond ziet er ook goed uit!
    Geniet van Floris dit weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een super gaaf kaartje Angela......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijk smakelijk kaartje Angela. Erg leuk met die vakken op de achtergrond!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart, de digi is mooi gekleurd, maar dat is aan jou wel besteed.
    Geweldig dat je kleinzoon het hoog tijd vindt om bij je te logeren, geniet van elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die heerlijke cupcakes, ik krijg er nu al zin in. Mooi afgemaakt ook. Veel plezier met Floris het weekeind. Nog samen aan de freubel? Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat gezellig dat Floris komt! Heerlijk even 1 op 1. Is voor elk kind fijn. Dat wordt genieten.
    En je kaart is leuk! Mooie gekleurd natuurlijk, maar de achtergrond vind ik ook heel feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje met de heerlijke cupcakes Angela!
    Veel plezier samen met je kleinzoon....leuk dat hij het zelf aangeeft dat hij al zoooo lang niet meer bij oma haaft gelogeerd!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie feestelijke kaart met mooi ingekleurde cupcakes Angela. Gezellig een logeetje in huis. Veel plezier samen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vandaag zat jouw superleuke kaart bij de verjaardagspost, wat mooi gemaakt, dankjewel.
    Sorry, ik kon nergens je emailadres vinden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela