Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 6 mei 2024

Ballerina's

Hier ben ik weer met 2 dieptekaarten. 
Ik had op Etsy zulke leuke ballerina's gekocht en vond dat deze heel geschikt waren voor dieptekaarten.
Beide ballerina's zijn van Dream CafeArt.

De eerste ballerina is eind april naar de jarige Marjan gegaan.
Zoals jullie wellicht zien is de lay-out van deze dieptekaarten dezelfde als die van de Benner Sennen.
Je kunt in de software van de Silhouette zowel met de afbeelding als met de lay-out lekker schuiven en draaien, zodat de afbeelding goed tot zijn recht komt.

Ik doe sinds 2012 (met tussenpozen) mee met Kanjerpost en deze maand mocht ik een kaart maken voor een meisje dat van muziek en dans houdt. Naar haar is de tweede ballerina gegaan.
Tegelijkertijd met deze ballerina kaarten heb ik een hele serie dieptekaarten gemaakt. Om jullie niet te overladen met deze kaarten, zal ik ze gedoseerd posten 😆. Voorlopig heb ik genoeg dieptekaarten gemaakt. Nogmaals een leuke techniek vooral als je inspiratie op een dieptepunt zit...... maar niet te vaak en ook niet te veel 😉.

Vanmiddag komt mijn zus Jolande.
Sinds het overlijden van Martin vind ik het avondeten vaak een ramp. Ik eet bij de TV 😣..... wat ik eigenlijk 10x niks vind. Maar om in je eentje aan tafel te zitten vind ik nog steeds erg lastig.
Daarom zijn Jolande en ik een 'kookclubje' begonnen...... van 3 personen 😂. Jolande en haar man Gert en ik. We proberen 1x per maand samen te koken en dan maken we vaak gerechten die we nog nooit gegeten hebben én elke keer een andere keuken. Jolande en ik koken en Gert komt tegen half 6 onze kant op om gezellig aan te schuiven.
We hebben al India - Griekenland - Italië - Zanzibar 🥰 - Turkije - Midden-Oosten bezocht.
Vandaag is Suriname aan de beurt. We gaan Roti maken.... het water loopt me nu al in de mond 😂.

Fijne maandag en tot een volgende kaart.

17 opmerkingen:

  1. Twee leuke diepte kaarten Angela.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie plaatjes zijn dit!!
    Heel gaaf, de diepte kaarten hiermee gemaakt.
    Kom maar door met de rest, mij verveelt het niet.
    Kan mij heel goed voorstellen dat het avond eten niet leuk is. Helaas kan ik je geen tip geven om het "aangenamer" te maken, dat is heel persoonlijk en voor iedereen weer anders.
    Mag een kookclub beginnen (van 3 personen😁) is natuurlijk een heel goed idee, helemaal als je ook nog eens samen gaat koken.
    Eet smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze dieptekaarten Angela. Die ballerina's zijn prachtig van kleur en leuk dat je kunt schuiven met de layout in je Silhouette. Wat gezellig om zo samen te koken en eten. Wij hebben vrijdag nog Roti kip met kousenband gegeten, yummie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi !!!!!
    Samen eten en koken is zeker veel leuker !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele kleurrijke kaarten, wordt je vrolijk van!!
    Eet smakelijk, klinkt lekker en gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn twee leuke kaarten met deze mooie afbeeldingen. Hmmmm, klinkt lekker en geniet van jullie maaltijd!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie diepte kaarten met deze leuke ballerina’s. Veel plezier met het koken en gezellig met elkaar eten.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige afbeeldingen van de ballerina's Angela. Je kaarten zijn beeldig geworden. Ik kook ook om de 2 weken samen met een vriendin, dit doen we al heel lang en bevalt prima! Ik kook wel altijd voor mezelf en ja, eet ook meestal voor de tv, waarom niet?! Samen eten met kids of vriendinnen is natuurlijk veel leuker, geniet daar dubbelop van!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige dieptekaarten heb je gemaakt. Mooie kleuren ook. Gezellig om zo samen te koken. Veel plezier met het koken en eet smakelijk voor straks. Krijg zelf ook al trek.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten!
    Heel begrijpelijk dat het avondeten in je eentje niet leuk is. Een cliënt van mij at de eerste jaren van het alleen-zijn altijd met Harmen Siezen op tv, dan voelde het een beetje alsof ze niet alleen was, dat heeft haar enorm geholpen, maar het is natuurlijk veel fijner als je met je zus en zwager gezellig kunt eten en babbelen. Eet smakelijk, veel gezelligheid gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi vind ik je kaartjes en was ook erg blij met de Ballerina, ik heb het idee dat mijn reacties in je spam zijn beland, want zie ze nooit staan :(
    Wat een leuk idee dat koken va jullie en zeker als je allerlei smaken probeert! Roti.... wij zijn er gek op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze ballerina's zijn zeker geschikt voor dieptekaarten. Ik vind het ook leuk om ze te maken.
    Ik snap het helemaal dat je het 's avonds alleen eten niets vind. Toen Joop pas geleden een paar dagen in het ziekenhuis lag, heb ik er steeds een boek bij gepakt.
    Maar wat je nu samen met je zus doet klinkt erg leuk.
    Ben benieuwd hoe de roti smaakte (heb het nog nooit op).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie plaatjes voor dieptekaarten! Zo vrolijk door de kleuren. Mijn moeder zegt het zelfde. Ze vindt er niets aan alleen eten. En ze eet te vlug, zegt ze. "Komt om dat ik aan niemand wat kan vertellen". Zo'n kookclubje is erg leuk en zeker hoe jullie het doen! Roti is lekker. Ik heb het eens van een Surinaamse gekregen. Heerlijk was het!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaartjes weer!
    En leuk dat je dit met je zus en zwager doet, alleen eten is ook niet gezellig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit zijn mooie kaarten daar zullen ze zeker heel blij mee zijn.
    Ja dat alleen eten lijkt me ook moeilijk, wel lief dat jullie het zo nu doen, ook iets om naar uit te kijken en leuke nieuwe dingen uit te proberen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela