Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 7 mei 2024

Birthday Wishes - Gastdesigner CheerfulSketches

For another language please use Google Translate in the side bar on the right.

Afgelopen maart had ik met DEZE kaart een topnotering bij CheerfulSketches en mocht deze maand gastdesigner zijn.
Ik kreeg Berry FlowerPot van Mirtillamente 😊 opgestuurd en aan de hand van de meegezonden sketch voor deze maand heb ik onderstaande kaart gemaakt.
Ik heb Berry ingekleurd met PrismaPremier kleurpotloden. 
Vorige week heb ik mezelf getrakteerd op een nieuwe paperpad. Omdat ik nog giga veel cardstock en designpapier heb (sommige paperpads zijn wel 10 jaar oud) had me voorgnomen geen cardstock en designpapier meer te kopen, maar deze paperpad van Craft O' Clock kon ik écht niet laten liggen. 
Thuisgekomen ben ik er direct mee aan de slag gegaan.
De randen van het DP heb ik bewerkt met DistressInk - Vintage Photo. 
Ik vond bloemen op de kaart wel toepasselijk en ben in mijn giga bloemenvoorraad gedoken en vond deze perfect passende roosjes om te gebruiken.
De blaadjes zijn gemaakt met een stans van CheeryLynn en de takken met een stans van NellieSnellen.
De tekst is een digi van LOTV - Embossed Labels.
Het was leuk om gastdesigner bij CS te zijn. 
Dankjewel dames voor de uitnodiging.

Challenges:

Een heel fijne dinsdag en en graag tot een volgende kaart.

15 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige kaart heb je gemaakt met deze sketch en zo mooi gekleurd. Ben ook gezellig volger bij je geworden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Angela !!!
    Mooi hè..... een giga voorraad...en je voornemen niets te kopen. Ik wacht ook weer op een "kleine``' bestelling...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die jongedame heb je heel mooi ingekleurd Angela en ze staat prima op je leuke kaart. Gaaf die bloementoef en ik bezwijk ook nog regelmatig voor mooie spulletjes hoor, de voornemens zijn er steeds om te verminderen maar het is allemaal zo mooi/leuk hihi.
    Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met de leuke digi Angela.
    Zo mooi ingekleurd
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je onze GD wilde zijn, Angela en wat is je kaart prachtig geworden. Je hebt heel mooi DP gebruikt. Het is ook zo moeilijk om het te laten liggen als je het zo mooi vindt hè? Ik probeer ook te minderen met kopen, want ik groei m'n kamertje uit.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je die Berry weer mooi gekleurd, zo past ze perfect in het plaatje. Van designpapier moet je mij niets vertellen ik maak mezelf ook altijd wijs dat dat het laatste is wat ik koop …
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zo, gelijk het blokje gebruikt, heb je ook eer van je aankoop toch met de deze prachtige kaart . Mooi gekleurd, je bent een kei en mooi opgemaakt met de bloemen.
    De diepte kaarten hiervoor zijn ook leuk, zo fris en kleurig. Gezellig om met je zus te koken en dan samen te eten. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je de digi weer prachtig gekleurd Angela.
    Het papier is heel mooi, ik zou bijna zeggen "te mooi", want ik zou er niet in kunnen knippen omdat het dan op gaat, haha, ik ben wel een beetje een rare.
    Dankjewel dat je gastdesigner wilde zijn voor Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een gave kaart heb je gemaakt. Leuk dat je GD mocht zijn!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze digi was natuurlijk perfect voor jou.
    En het dp is te leuk om te laten liggen, af en toe mag je best smokkelen. Ik koop ook weinig maar dan ineens wil ik wel eens iets nieuws.
    Dat zorgt er ook voor dat je weer hele mooie kaarten gaat maken.
    Bedankt dat je gast designer rode zijn, je maakte een prache kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Angela.....wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Je vroeg op mijn blog of ik een link naar de Challenge van kleuren met potloden wil plaatsen.....maar die staat er al bij en hij doet het gewoon.....of bedoel je wat anders misschien.....ik hoor het wel.
    Lieve groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart! En erg mooi papier is natuurlijk ook wel heel moeilijk om te weerstaan ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi deze kaart met het mooie dsp ook
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel tof deze kaart met leuke dame met haar brutale snoet, mooi gekleurd heb je haar en de rest van de kaart is heel mooi matchend met haar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela