Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 4 mei 2024

Mirtillamente challenge Mei - FairyTale - Tetide

For another language please use Google Translate in the side bar on the right.

Afgelopen woensdag is er weer een nieuwe challenge gestart bij Mirtillamente.
Ik mocht aan de slag met FairyTale - Tetide uit de nieuwe release van MirtillamenteCraftShop.
Helaas staat deze digi er nog niet tussen, maar je kunt Tetide bestellen d.m.v. een  mailtje naar ordini@mirtillamentecraftshop.it.
Ik heb Tetide ingekleurd met PrismaPremier kleurpotloden en zo hier en daar bewerkt met Stickles GlitterGlue. Vervolgens heb ik de digi met de hand uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.
Het achtergrondpapier is een digitaal scrapvel uit de Silhoutte OnlineStore. De grootte van de maan op het scrapvel is exact even groot als de maan van de digi 😁.
De sterretjes van Xenos heb ik ook bewerkt met Stickles.
De tekst heb ik in de software van de Silhouette gemaakt en ook verhoogd opgeplakt. 
Toen ik de foto maakte scheen de zon..... geeft wel een leuk effect vind ik 😊.

Als je ook kans wilt maken op digi's van Mirtillamente doe dan gezellig deze maand mee. Het is een laagdrempelige challenge. Je hoeft geen digi's te gebruiken van Mirtillamente en het thema is Anything Goes.

Nog even een 'huishoudelijke mededeling'..... of eigenlijk een vraag.
Ik merk dat relatief veel reacties in de spam terecht komen, terwijl dat eerder nooit het geval was. Hebben jullie dat ook?
Ik probeer regelmatig ff te checken of er een reactie in de spam zit, maar helaas vergeet ik dat nogal eens 🙈.

Challenges:

Tot een volgende kaart en die is al snel, want ik heb een aantal berichten ingepland staan.
Voorlopig blijf ik jullie stalken 😉....

Een fijn weekend.

15 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie kaart met deze mooie stempel gemaakt.. mooi gekleurd. En leuke kleuren. Bij mij komen ook heel veel reacties in de spam terecht. Kijk altijd bij blogger in de reacties. Ik weet ook niet hoe dat komt…. Er was een tijd dat er zelfs hele oude reacties van een aantal jaren geleden er reacties van bekende bloggers in de spam kwamen… maar blogger blijft af en toe vreemd… nog een goed weekend . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Angela....en zo mooi ingekleurd!
    Inderdaad veel spam....ik kijk ook vaak bij reacties en daar staan vaak berichtjes van bloggers in.
    Groetjes en jij ook een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart Angela !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart, je hebt de digi prachtig ingekleurd. Het effect van de even grote manen is gaaf, heel knap gedaan.
    Tsja, die spamschifting... heel bijzonder.
    Ik kijk al uit naar je gestalk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Angela.
    Wat een leuke digi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angela, wat een ontzettend gaaf kaartje is het. En zeker in de zon geeft het een mooi effect! De achtergrond komt weer uit je wondermachine, lees ik.
    En wat betreft de reacties in de spam. Het lijkt wel of ik nu van iedereen een keer iets in de spam heb gehad...ik kon er geen systeem in ontdekken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart met een gave achtergrond Angela.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is net een sprookje.
    De kleur van de maan is gaaf, geeft bijna licht.
    Ik kijk af en toe in mijn spam, meaar vergeet dat eerlijk gezegd ook vaak.
    Merk sowieso dat ik weinig terug kijk op mijn blog naar reacties, zie meestal alleen de reacties die op mijn laatste bericht gegeven zijn. En reageer dus meestal ook niet op oudere berichten bij mijn blog maatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie, beetje mysterieuze, kaart, Angela. Ook dezelfde achtergrond geeft het iets extra's.
    De spam komt bij mij gewoon in de leeslijst langs, dus die bekijk ik iedere dag.
    En blijf jij maar gewoon stalken hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een sprookjesachtige mooie kaart en zeker met het glitter effect in de zon Angela. Heel mooi ingekleurd en mooie kleuren voor de kaart op zich. Van die spam capriolen van Blogger heb ik mijn buik meer dan vol maar dit is al een hele tijd aan de gang en er is geen patroon in te ontdekken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, je DP past er mooi bij! Snap ook niks van de spam, soms staan er ineens ook oudere al gepubliceerde reacties in.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card, a lovely magical design. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month.
    I regularly get genuine comments in my spam folder, some days it can be quite a few. I check my spam folder most days.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh, wat knap gedaan en zo'n mooie kaart ook geworden! ik kijk tegenwoordig altijd bij mijn spam, dat komt zeker vaak voor, de ene keer minder dan de andere keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is a lovely design and card! Love the dimension you have created! Thank you for playing along at Papercraft Challenges! Have a great day and happy crafting, Maike

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card. Great colors and image. So glad you shared over at Crafty Catz

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela