Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 17 juli 2024

Alyssa - Mirtillamente

 For another language please use Google translate in the side bar on the right.
Thank you.

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen op het Mirtillamenteblog
Ik werk graag met digi's uit de serie Le Olivie. Dit keer heb ik de digi Alyssa Long Dress gebruikt.
Ik kleurde haar met mijn PrismaPremier kleurpotloden.
De kleuren heb ik gematcht met het DP uit een oude paperpad van Basic Grey - Wisteria. 
Al snuffelde op mijn pc in de map 'teksten' kwam ik deze toepasselijk digi van Creative With TLC tegen. Zeg nou zelf..... Alyssa ziet er in deze jurk toch 'fabulous' uit 😊.
Naast een paar plakparels heeft deze kaart niet veel meer nodig vind ik.

Challenges:
Bij het online gaan van deze blogpost ben ik onderweg naar Apeldoorn om Floris op te halen. Samen gaan we naar de Apenheul en daarna gaat Floris met mij mee om 2 nachtjes bij mij te logeren. Gezellig!

Een fijne dag allemaal en tot een volgende kaart.

9 opmerkingen:

  1. Nou, Alyssa weet hoe ze de aandacht op haar moet vestigen, wat een elegante dame. Je hebt haar prachtig ingekleurd en gecombineerd met mooi papier.
    Veel plezier met Floris, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een elegante dame op je mooie kaart Angela. Ik geloof zeker dat het hard werken is om er zo uit te zien dus die tekst is goed gekozen. Veel plezier bij de aapjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige, elegante dame en dat DP is er heel mooi bij.
    Veel plezier met Floris.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart hoor.
    En leuk, de tekst.
    Heel veel plezier met Floris.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Je kleurwerk zo subtiel! En het is ook zo! Floris komt logeren. Wat gezellig oma! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met deze elegante dame. Ook mooi ingekleurd passend bij het DP. Gezellig een dagje uit met Floris en leuk dat hij twee nachtjes komt logeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind het een hele mooie kaart. De digi is erg mooi en de kleuren zijn erg mooi gecombineerd. Nog veel plezier met je kleinzoon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart en wat een slanke den ;) Heel veel plezier met je logé!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela