Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 12 september 2024

Wishing You..... - GD Carlin's Kaartenparadijs

Vorige maand was ik bij Carlin's Kaartenparadijs de gelukkige winnaar van een voucher van € 20,00 van Beccy's Place. Deze heb ik goed besteed en de 'Jam-Jar Digital Stamps' gekocht.
Ik mocht voor de september-challenge gastdesigner zijn. De opdracht is deze maand een sketch. Met deze sketch moet je een kerstkaart maken.

Eigenlijk wilde ik de Jam-Jar wel graag gebruiken voor deze kaart en kwam op het idee om niet 1 van de bijbehorende digi's te gebruiken, maar 'Festive Baubles'; een digiset die ik ooit ergens gewonnen had. Het was ff een gepuzzel, maar uiteindelijk was ik tevreden over de pot met inhoud en kon het kleuren beginnen. Dit heb ik gedaan met FaberCastell Polychromos.
Het designpapier komt uit een oude paperpad van 'Made by ME' (volgens mij van de Action).
De tekst heb ik weer in de software van de Silhouette gemaakt en kunnen jullie HIER vinden.

Ik vond het ontzettend leuk om deze maand gastdesigner te zijn; ook omdat ik graag met (leuke) sketches werk 😁.

Challenges:

Fijne dag allemaal en tot een volgende kaart.

18 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie vrolijke kerstkaart als gastdesigner gemaakt. Altijd een leuke eer. Je hebt de schets leuk uitgewerkt met dit mooi papier en leuke digi. .groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Angela !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurrijke kaart heb je gemaakt met de sketch en die pot vol lekkers.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het schitterend hoe je die pot hebt gevuld met de kerstballen. Prachtig kaartje!
    Nogmaals bedankt dat je gastdesigner wou zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi gekleurde kerstballen in de pot en dat achtergrondpapier past er heel leuk bij.
    Leuk dat je GD mocht zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk,deze pot gevuld met kerstballen. Je maakte een leuke kerstkaart met de sketch Angela.
    Gezellig je hier te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie gastdesigner kaart heb je gemaakt met deze leuke digi. Mooi gekleurd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi voorbeeldkaartje met deze sketch. Mooi gedaan. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je als gastdesigner gemaakt met de sketch. Dat potje met kerstballen is erg leuk en mooi ingekleurd. Bedankt voor de tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat mooi gekleurd, die ballen! En de sketch is inderdaad erg leuk! Hij staat op mijn to do lijstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. You've done a wonderful job merging the images Angela, the baubles look fantastic! I love the colours you chose too, they work very well with the patterned paper.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. deze is leuk en mooi geworden, geslaagd kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, je hebt je taak als gastdesigner goed volbracht, je hebt een superleuke kerstkaart gemaakt waarop de pot met kerstballen de absolute blikvanger is.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super leuke kaart met mooi gecombineerde digi's!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk dat je GD mocht zijn en deze kaart is een mooie inbreng! Gaaf die jar en wat leuk die kerstballetjes in mooie en vrolijke kleurtjes! Mooi gekleurd met je Polychromos, Angela!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela