Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 1 september 2024

Mirtillamente challenge September

 For another language please use Google translate in the side bar on the right.

Thank you.

En toen was augustus ook al weer voorbij. Onbegrijpelijk hoe snel de maanden voorbij vliegen. 
Op de 1e van elke maand start op het Mirtillamente Challengeblog de challenge..... zo ook vandaag 🥰. Zoals altijd is het thema 'Anything Goes'. Hoe makkelijk wil je het hebben 😉?!

Omdat 1 september ook de trouwdag is van mij zus Jolande en haar man Gert, heb ik de prachtige Flowerz - Rose Mandala gebruikt voor deze gelegenheid.
Zoals (bijna) altijd heb ik de afbeelding weer ingekleurd met kleurpotloden. Deze keer weer met de PrismaPremier kleurpotloden. 
Voor een feestelijk accent heb ik de zwarte puntjes rondom de rozen en mandala bewerkt met groene glitterglue.
Om het accent echt op de afbeelding en de tekst te leggen, heb ik geen designpapier gebruikt voor deze kaart. De cijfers, letters en 'proficiat' heb ik 2x gestanst; 1x in donkerrood en 1x in goud. Dit geeft wel een leuk effect vind ik..... alleen bedacht ik me achteraf dat ik de gouden schaduw van 35 aan de rechterkant had moeten laten vallen.... nu valt de 5 niet zo op.....
Om er een geheel van de maken, heb ik aan de onder- en bovenkant gouden stickerranden geplakt.

Challenges:

Allemaal een fijne dag en tot een volgende kaart!

14 opmerkingen:

  1. Je hebt een hele mooie kaart voor je zus en haar man gemaakt. Je hebt prachtig gekleurd. Ook een fijne dag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie, chique felicitatie-kaart Angela. Die goudkleurige randjes maken het inderdaad echt áf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAt een prachtige kaart heb je voor je zus en haar man gemaakt Angela.
    Ziet er mooi uit met het glitter en goudkleurige accenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart is dit Angela…ze zullen het zeker waarderen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ook dat de maanden zo snel voorbij gevlogen zijn Angela, nou ja dan vervelen we ons niet, hihi Een hele mooie kaart voor je zus en man en de glitters en goud accenten zijn heel feestelijk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je zus en zwager! De kaart heeft veel mooie details.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tijd vliegt inderdaad voorbij. Het is alweer september en voor mijn gevoel moet de zomer nog beginnen.....
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de trouwdag van je zus en zwager. De digi heb je prachtig ingekleurd en leuke details toegevoegd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig, je hebt de rozen heel mooi gekleurd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart Angela en de digi is weer prachtig gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het lijkt wel of elk jaar sneller voorbij gaat!!! Maar we zijn weer lekker dicht bij de herfst, Halloween en kerst! Jeeeehhhhh. Oh ja sinterklaas viert zijn verjaardag ook in de herfst natuurlijk. Mooie kaart en prachtig gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi ingekleurd Angela!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke kaart is het Angela. En ik snap wat je bedoelt met die schaduw. Grappig dat je dat dan pas ziet als het vast zit. Zo herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, zo zeg, prachtig gekleurd en heel feestelijk met de gouden accentjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela