Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 17 september 2024

Prettige Kerst

 For another language please use Google translate in the side bar on the right.
Thank you.

Gisteren mocht ik weer een blogpost verzorgen bij 'The Magic and Looney World of Mirtillamente'.
Ik had gekozen voor een kerstkaart. Mirtillamente heeft een digitale stempelset uit de serie Svario die zich uitermate goed voor een kerstkaart leent. Het is de set 'About Christmas no. 1'.
Ik ben weer aan het meten en puzzelen geslagen en heb weer een leuke step card in elkaar geflanst.
Ik heb de gnomes uit de set gebruikt en ingekleurd met kleurpotloden...... maar ik had mijn FaberCastell kleurpotloden zo goed opgeruimd, dat ik ze niet weer kon vinden 🙈. Door tijdgebrek had ik geen tijd om ze uitgebreid te zoeken, dus zat er niets anders op om de gnomes in te kleuren met potloden die ik zo voor het grijpen had (de kleinkinderen kleuren er mee) en dat was een doos met 12 aquarel kleurpotloden van Caran 'd Ache (nog uit mijn middelbare schooltijd 😂). Ik had de gnomes op DCP papier geprint en kon ik dus geen water gebruiken om te doezelen. Er zat niets anders op om te improviseren. Nadat ik de digi's met lichte tinten gekleurd had, heb ik de donkere tinten met streperige bewegingen aangebracht. Ik moet zeggen dat het resultaat me niet eens tegenviel 😁. 
De baard heb ik voorzien van glitterglue, net als de tekst.
Vervolgens heb ik de gnomes uitgeknipt en op de treetjes van de step card geplakt.
De tekststansen zijn van Crealies en het DP komt uit een oud blokje van Action.
De sterretjes zijn weer van Xenos.

Challenges:

Fijne avond en tot een volgende kaart!

11 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart, ik vind hem echt super, zulke mooie warme kleuren en de gnomes zijn prachtig ingekleurd. Leuk op zo'n trapjeskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huh?? Bedoel je die enorme doos met potloden? Die kun je toch niet kwijt zijn? Je hebt toch ook mooi met deze potloden gekleurd en het is ene enige kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik dacht hetzelfde als GerJanne. Maar desondanks heb je dit heel mooi gekleurd met je 12 aquarel potloden. Dit doe ik je niet na. Mooie kaart en mooi model kaart geworden. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha herkenbaar, al is de doos met potloden nog zo groot als het niet op de vaste plek ligt kun je nog behoorlijk moeten zoeken. En ook met goedkope kleurtjes kun jij prachtig kleuren Angela en is het een leuke trapjeskaart geworden voor de kerst ... want voor we het weten staat die voor de deur.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kunt volgens mij met alles kleuren want dit is zo mooi!!! Hopelijk vind je de doos snel terug want ik zou niets meer kunnen als ik iets kwijt ben, dat moet eerst boven tafel.
    Dit is een superleuke gnoompjes kaart en prachtig gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wow toch een prachtige kaart geworden wat een mooie warme kleuren. En nu eerst zoeken naar de doos met potloden!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou prima gelukt hoor met deze potloden, een hele mooie, warme kerstkaart Angela.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gekleurd hoor en ook met deze potloden maak je er weer een kunstwerk van, petje af hoor!
    Herkenbaar hoor, hier ook altijd zoeken of het nou klein of groot is haha 🙈
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig ingekleurd. Heel knap werk!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt helemaal geen (dure) potloden nodig, want je kleurwerk ziet er prachtig uit. Het is een superleuke step card geworden! Ik ken het euvel van opruimen en dan niet meer weten waar je iets gelaten hebt. Zó irritant!!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a fun card and I love the stepper design for your cute gnomes.
    Thanks for sharing with us at ATSM.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela