Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 25 september 2024

Leuk nieuwtje!

For another language please use Google Translate in the side bar on the right. 
Thank you .

Sinds 1 januari jl. mag ik deel uitmaken van het Designteam van Mirtillamente. Sommigen van jullie zullen gemerkt hebben dat de webshop van Mirtillamente een aantal maanden 'under construction' is geweest. Evelin heeft zich de laatste maanden een slag in het rond gewerkt om de nieuwe webshop te bouwen en te laten draaien........ en afgelopen weekend was het zover!

De nieuwe webshop 
is online.

Naast de digi's heeft Evelin ook fysieke artikelen in haar webshop te koop.
Afgelopen maandag kreeg ik een pakketje uit Italië.... van Evelin. Hoe leuk is dat! Evelin had flink uitgepakt.... als dank voor alle DT-bijdragen. Zo lief! Nogmaals heel erg bedankt Evelin!

En wat supergaaf is...... 
Onder de tab Mirtillamente (Blueberry) Studio (links boven op de horizontale streepjes klikken) kun je een aantal categoriën aanklikken en de afbeeldingen op de artikelen in die categoriën zijn digi's die wij (Alena, Christin, Jackie en ik) gekleurd en verwerkt hebben op onze kaarten/creaties.
Evelin stuurde mij artikelen met digi's die ik ingekleurd had.
Dit is de kaart die ik eerder voor Mirtillamente maakte en waarvan Evelin de afbeelding gebruikte voor haar webshop.
Ik zal jullie laten zien hoe het geworden is:
linksboven is een boekenlegger
linksonder is een post-it boekje (4,5x5,5cm)
rechts is een bloknote (A5)
linksboven is een sticker 

Hieronder een aantal artikelen met een andere afbeelding.
De kaart waar deze afbeelding van gebruikt is, was mijn gastdesignerkaart voor de challenge van oktober vorig jaar:
Dit zijn de artikelen met de digi van bovenstaande kaart:
linksboven is ook een post-it boekje (8,5x8,5cm)

Dit zijn toch superleuke cadeautjes om te geven..... en te ontvangen 😉.

Dit wilde ik even met jullie delen 🥰.

Fijne dag en tot een volgende keer!

1 opmerking:

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela