Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 10 september 2024

Kleuren met Potloden challenge September

Zen...... dat word ik als ik digi's inkleur en zeker bij het inkleuren van deze prachtige digi van Mirtillamente; één van de sponsoren van de september challenge bij Kleuren met Potloden die vandaag van start gegaan is.
Ik heb de digi uitgeprint op ClairFontaine DCP 200 grams papier en  ingekleurd met FaberCastell Polychromos kleurpotloden. Zoals bijna altijd heb ik de kleuren gedoezeld met geurloze terpentine.

Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
badjas en handdoeken: 183-182-157
badslippers en theekop: 153-155-158
thee en steranijs: 169
bamboo: stengels: 102-183-190-169 blad: 167-267
flesje: 167-267   190-169
beker: 102-190-225
vijzelpot en stenen: 272-274-199   inhoud: 167
bloem: 102-191-225

Het bamboo designpapier komt uit mijn grote voorraad 30x30 vellen en ik heb geen idee van wie het is.
Het model is hetzelfde als van de kaart voor Leonie en Sebastiaan; ik had het patroon nog op tafel liggen 😉.... en aangezien mijn mojo bijna tot een nulpunt gedaald is, was het gebruiken van dit model een mooie oplossing om de kaart op tijd af te krijgen.... 

Op het Kleuren met Potlodenblog kunnen jullie de prachtige kaarten van mijn teamgenootjes bewonderen. De challenge duurt tot en met 6 oktober 20.00 uur en zoals altijd is er geen thema..... alles mag, mits er gekleurd wordt met kleurpotloden.

Allemaal een fijne dag en tot een volgende kaart.

17 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schitterend ingekleurd. Zo mooi met schaduw in de motiefjes!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt net een geprint plaatje zo mooi ingekleurd. Erg mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zoals je de digi ingekleurd hebt Angela en zo leuk zoals je de tekst op deze kaart verwerkt hebt. Een hele mooie inspiratie-kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig mooi ingekleurd!
    leuk model kaartje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige digi en zo mooi ingekleurd. Heel mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kleurwerk Angela, leuk model en het bamboe papier past er perfect bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je de digi mooi ingekleurd, Angela en wat past dat bamboepapier er mooi bij. Leuk model kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Angela.
    Zo mooi ingekleurd prachtig.
    Het papier past er perfect bij.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat prachtig! je hebt de digi super ingekleurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat alle aandacht naar de ingekleurde digi gaat, die is ook erg mooi gekleurd zeg. Mooi model kaart ook, gelukkig op tijd klaar. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk model! En handig als je hem nog hebt liggen.
    Je hebt weer heel mooi gekleurd! Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, het lijkt wel of bijna iedereen een beetje in een kaarten maak dip zit.
    Maar je ziet het er niet aan af, aan deze kaart, wat een leuke is dit.
    Het model doet al zoveel extra's, heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart en leuk model. Super gekleurd!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke kaart en schitterend ingekleurd! En ik hoop dat je mojo gauw weer terug is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela