Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 1 februari 2024

Mirtillamente - Flowerz - Flow Moon

For another language please use Google translate in the side bar on the right.

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het Mirtillamente challengeblog.
Zoals altijd is het thema 'Anything Goes'.
Ik ben aan de slag gegaan met Flow Moon uit de serie Flowerz. In de Mirtillamente Craft Shop
is deze digi te koop.
Ik heb de digi ingekleurd met Prisma Premier (PC) en Derwent Lightfast (DL) kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers/-namen:
Maan: DL Champagne - PC1085 - DL Van Dyke Brown - DL Chocolate
Spitse blad: PC1021 - DL Mountain Green - DL Mallard Green
Nerven blad: PC1020-PC1021 - DL Chocolate
Bloemen: kern : DL Chocolate
blad: DL Burnt Sienna - DL Autumn Red - DL Chocolate

Het designpapier komt uit een paperpad van Mintay - Songbird.
De kaart heb ik verder afgewerkt met houten sterretjes van Xenos.

Hop ff naar het Mirtillamenteblog om te kijken wat de andere dames van het DT gemaakt hebben en doe deze maand gezellig mee.

Challenges 
2 Sisters on the Blog: 83 - M van maan-mint (achtergrondpapier)-Mintay-Mirtillamente - TOP 4

Fijne dag!



12 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en mooi gecombineerd met het DP!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kleurwerk laat je weer zien, Angela. En dat mooie DP heb je mooi met de digi verwerkt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Angela.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag deze mooierd al voorbij komen op het blog, je kleurwerk is weer buitengewoon!
    Van mij komt er deze maand ook een bijdrage mét afbeelding van mirtallemente xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend ingekleurd Angela!
    Mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow…wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg en ook prachtig gekleurd!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super mooi kaartje heb je gemaakt Angela.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, ondanks dat het prachtige papier best druk is past het perfect achter de mooi gekleurde digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat en prachtige kaart Angela! Ik ga eens kijken wat het precies vraagt, deze challenge! EN tot volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje heb je gemaakt met de maan en mint!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Angela, leuk detail, onze meisjesnaam is ook maan.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela