Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 15 februari 2024

It's a Boy!

For another language please use Google translate in the side bar on the right.

Vandaag heb ik een babykaart voor jullie. Deze kaart heb ik gemaakt voor het Mirtillamenteblog. Voor deze kaart gebruikte ik een digi uit de Almost Cute collectie. Ik vind deze collectie geweldig. Deze beestjes lenen zich bij uitstek voor babykaarten, maar ook voor kinderkaarten. Ik ben aan de slag gegaan met Dino no 1.
Ik heb Dino ingekleurd met mijn PrismaPremier kleurpotloden. Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers: 
Dino no 1: 1033-1032-1082    1079-1100-915.

Het designpapier komt uit een oude paperpad van K&Company - It's Bitsy Baby Boy.
De tekst is een embossingfolder van Cuttlebug.
Voor de afwerking heb ik liquid pearls van Viva gebruikt.

Today I will show you a card made with a digi from the Almost Cute collection. I adore this collection; it's perfect for baby cards, but also for cards for little children. I chose the digi Dino no 1, which you can find in the Mirtillamente Craft Shop. and I made a baby card with it. 

I coloured Dino with my colouring pencils. I've matched the colours with the designpaper to make it a nice unity. The sentiment is made with an embossingfolder. The little dots of liquid pearls complete the card.

Challenges:

18 opmerkingen:

  1. Wat een lieve afbeelding en zo mooi ingekleurd dat ik dacht dat het een prentje was Angela. Heel mooi opgebouwd met de verschillende dessin-papiertjes, echt een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach wat een schatje mooi gekleurd en prachtige kaart Angela....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad te lief die Dino, voor kinder- en babykaartjes zeker heel geschikt! je maakte er een prachtig en heel lief kaartje mee, Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Angela !
    Gave digi !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That´s a beautiful project. I'm thrilled to bits.
    Thanks for joining us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superlieve digi die je mooi gekleurd hebt. Het DP past er ook heel goed bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief!! ik vind hem helemaal cute hoor en niet almost ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heb je dat geweldig mooi ingekleurd! En mooi met al die papiertjes. Best veel en toch niet te druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute deze leuke dino, en wat heb je hem mooi ingekleurd, en een leuke kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel schattige kaart, Angela. De dino is prachtig ingekleurd en je hebt er de perfecte papiertjes bij gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel lief kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi Angela, wat kleur jij toch mooi zeg. Hihi ik probeer het ook, zit avonds wel eens te kleuren, maar bij daglicht valt het wel een beetje tegen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is a beautiful card, lovely image and papers.
    Thank you for sharing it with us at Critter Crazy Challenge.
    Anne CC-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi hi, ist really cute Dino Card.

    Thank you for your participation in the Friendship Challenge and Good luck.
    Greetings BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke digi. Je hebt hem heel mooi ingekleurd en er een schattige babykaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela