Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 13 februari 2024

Wies - Hoera Jarig

Eind januari was Wies jarig en deze kaart is richting Groningen gegaan.

PolkaDoodles heeft een hele leuke serie Winnie Dairy Fairy in hun webshop staan. Ik ben aan de slag gegaan met Butterfly Tree Fairy en heb er deze kaart mee gemaakt.
Ik heb Winnie Daisy Fairy ingekleurd met FaberCastell Polychromos kleurpotloden.
Voor de liefhebbers heb ik hier de kleurnummers:
Vlinders: 172-174-217   273-172-217   132-115-117   132-117-217
Plant: 172-174
Plantenpot: 273-178
Winnie Daisy Fairy: 
haar: 273-178
huid: 189-190
bloemen: 172-174   132-115-117-217
jurk met strik: 132-115-117-217
vleugeltjes: 172-174
laarsjes met bloemen: 273-274   132-117
De harten van de bloemen en de vleugels van de vlinders heb ik bewerkt met Stickles Diamond.

Deze kaart staat ook op het Kleuren met Potlodenblog en PolkaDoodles is deze maand één van de sponsoren van onze challenge.
Als je kans wilt maken op een digi van PolkaDoodles hop ff naar het Kleuren met Potlodenblog en doe lekker mee. De enige regel is dat je kleurt met potloden.... klinkt wel logisch toch 😉.

Challenges:

Fijne dag allemaal!

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje voor Wies! De afbeelding is schattig en erg mooi door jou gekleurd! Alles past heel goed bij elkaar in deze zachte warme tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de Phone dus anoniem maar wat is dit weer een dot van een kaart met prachtig dp en een prachtig ingekleurde digi! Voor jouw doen rustig ipv heul veul laagjes waar je ook zo goed in bent 😉😂.
    Wij gaan naar de tandarts en dat vind ik nóóit leuk 😝
    ××Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, klinkt héél logisch.
    Het is weer een hele leuke kaart.
    Zo mooi hoe de kleuren èn het patroon van het dp passen bij de digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart voor Wies !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi ingekleurd, ik vind de kleuren erg mooi.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart in heel mooie kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat ontzettend snoezig! Een heel leuke digi die je weer prachtig hebt ingekleurd en waarmee je de perfecte match met het dp hebt gemaakt. Zo'n mooie kleurencombinatie, ik vind het een prachtige kaart..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Angela,
    wat een mooie kaart in deze kleuren.
    En weer geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaah wat een mooi en lief kaartje, je gebruikte ook zo’n prachtige zachte kleuren…toppie Angela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, leuk met de losse vlinders erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een plaatje Angela, heel mooi ingekleurd en alles is tip-top op elkaar afgestemd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela