Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zaterdag 3 februari 2024

Happy Birthday

Je hebt van die maanden waarin de verjaardagskaarten niet aan te slepen zijn. Mijn lijntje met kaarten op mijn hobbykamer was helemaal leeg. Dus werd het tijd om het lijntje weer wat gevuld te krijgen.
Al snuffelende tussen mijn uitgeprinte digi's kwam ik Charming Spring Girl  van The Paper Shelter tegen. Omdat er nog een kaart voor het Kleuren met Potlodenblog moest komen (en The Paper Shelter deze maand sponsor is van de challenge) leek het me een goed plan om er een verjaardagskaart mee te maken.

Na een pauze van een aantal maanden is Creative Sketchy Girls gelukkig weer begonnen met de challenge. Ik werk graag met sketches en de sketch van deze maand kon ik mooi gebruiken voor mijn verjaardagskaart.


Ik heb Charming Spring Girl ingekleurd met FaberCastell Polychromos kleurpotloden.
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
Vogel: 140-247-158
Springgirl: 
hoed: 146-140-247
lint: 158
roos:132-217
zonnebloem: 280-184
haar: 187-188-217
huid: 132-189-190-217
shirt: 154-156-158-159
broek: 146-140-247
gympen: 101-247-186

Het designpapier komt uit verschillende blokjes van MyFavoriteThings.
Om het geel van de zonnebloem terug te laten komen op de kaart heb ik een paar stansen van Noor!Design met geel cardstock door de Cuttlebug gehaald en op de kaart geplakt. Als laatste de ViVa-Perlenpen ter hand genomen en zo links en rechts wat pareltjes aangebracht op de kaart.

Als deze kaart online gaat, zitten Michelle en ik waarschijnlijk op Zanzibar te genieten van de zon en de warmte (goed voor mijn stramme lijf 😉).
Even de winterse kou en regen ontvluchten (om na een weekje zon er weer knetterhard mee geconfronteerd te worden 😂).

Challenges:

Fijne dag allemaal!



20 opmerkingen:

  1. Een mooie vrolijke kaart. Geniet van je vakantie, veel plezier. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Je hebt een hele mooie digi.. Mooie kleurtjes . Het geel maakt het lekker vrolijk. Jullie genieten maar lekker op Zanzibar.. Heerlijk de in warmte .. Geniet er maar lekker van. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met deze jongedame, die je zo mooi hebt ingekleurd. Hel geel maakt het extra vrolijk. Geniet van je vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoe dit is gekleurd…supermooi!
    Oh heerlijk genieten even van land en zon…plezier!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met dit prachtig ingekleurde stempeltje.
    Geniet van je vakantie.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ingekleurd !!!!
    Leuk die gele rand !!!
    Geniet van de zon !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh, wat een prachtig kleurwerk! Het is ook een heel leuke digi.
    De kaart is een heel mooi geheel geworden, alles past perfect bij elkaar.
    Fijne vakantie geniet van de zon en van Michelle.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige zonnige kaart met een mooi ingekleurde afbeelding Angela. Absorberen maar die zon, lekker genieten hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf Angela, jij kleurt geweldig en je maakte er een mooi kaart mee. Lekker fris en vrolijk zeker in deze tijd. Geniet nog maar lekker deze dagen van de warmte! Tot zaterdag! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah wat een gaaf en vrolijk kaartje. Je zou bijna denken dat je deez op Zanzibar hebt gemaakt ;-) hahahha.
    Super!
    En geniet nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze sketch is perfect voor je kaart.
    Ik schreef het al op het KKT blog, lekker feestelijk met dat geel erbij.
    Heerlijk, vakantie, GENIET ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en vrolijk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie vrolijke kaart ook door het geel wat je hebt gebruikt!
    Heerlijk, geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi gekleurd heb je die leuke afbeelding! Het gele randje is ook leuk samen met de ander papiertjes. Heel vrolijk en mooi kaartje.
    Geniet ervan, heerlijk joh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card and super cute image
    Thank you for joining with us at The Paper Shelter Challenge
    Good luck with your entry
    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. That´s a wonderful project. I love the layout so much.
    Thank you for your entry at Friendship Challenge.
    Good luck and all the best!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldige kaart. Echt prachtig Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Wonderful card. Really great. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OMG this Card is so cute. I love it.
    Thank you for your participation in the Friendship Challenge and Good luck.

    Greetings BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely card. Thank you for joining The Paper Shelter challenge. Hope to see you again.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela