Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 9 februari 2024

Sending a Big Hug....

Soms heb je een troostende arm om je heen nodig.
Een hobbymaatje gaat momenteel door een heel zware periode en voor haar maakte ik deze kaart. 
Door een plaatje van pinguins te gebruiken heb ik geprobeerd de kaart persoonlijk te maken.
Pinguins hebben voor haar een speciale betekenis.
De afbeelding is van LOTV - Penguin Hugs (helaas niet meer te koop). Voor alle duidelijkheid..... ik heb deze niet zelf gekleurd. LOTV verkoopt ook zgn. Simply Prints. Dit zijn gekleurde afbeeldingen; soms zijn er ook digi's van. Van deze kon ik geen digi vinden, dus de Simply Prints gekocht, want ik moest en zou deze pinguins hebben.... herkenbaar 🙈😂?!?
Het designpapier dat ik gebruikte komt uit verschillende paperpads van MyFavoriteThings.
De tekst heb ik gemaakt in Paint.

Challenges:

Onze vakantie op Zanzibar zit er al weer op. 
Maandagochtend zijn Michelle en ik geland op Schiphol.
We kunnen terugkijken op een prachtige week met schitterend warm (32 graden) weer en heel veel zon (wat is het weer hier dan weer 'deprimerend'). Het was voor mij de eerste keer dat ik buiten Europa was en het was een hele belevenis voor mij. Alleen het tempo van leven was al een openbaring. Alles gaat daar 'pole pole'...... rustig aan. Je wilt het trouwens ook wel laten om snel te lopen met die warmte 😅.

Dit is een foto van het strand van Paje op 10 minuten lopen van ons pension.
Nee het is geen ansichtkaart. Zo ziet het strand er echt uit..... je gelooft het bijna niet 🥰.
Ook zijn we een dagje naar Stone Town geweest en hebben het slavenmuseum met cathedraal bezocht.
Héél indrukwekkend was dat.


Het was nog wel even spannend of Michelle en ik mee terug konden naar Nederland. Omdat Michelle bij KLM werkt mag ze op een zgn 'staff-ticket' reizen. Dat houdt in dat je goedkoop vliegt, maar alleen als er plaatsen onbezet zijn. De heenreis was geen probleem. De terugreis op zich ook niet.... alleen het stukje van Zanzibar naar Dar es Salaam zat vol. Vanaf Dar es Salaam naar Schiphol waren nog genoeg stoelen over. Dus zijn we per ferry van Zanzibarstad naar Dar es Salaam gereisd en vervolgens per taxi over de hobbelige wegen naar het vliegveld.

Al met al waren er voor deze globetrotter genoeg ervaringen en indrukken om deze - eenmaal thuis - rustig te verwerken..... en nagenieten natuurlijk.

Allemaal een heel fijn weekend!

20 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje met een mooi gebaar.
    Wat klinkt jouw weekje Zanzibar gaaf en spannend.
    Nu thuis alles laten bezinken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow…wat zullen jullie genoten hebben van deze reis, je had het ook wel even nodig na een heftige tijd denk ik.
    Je kaartje is bijzonder mooi gemaakt en ook heel persoonlijk begrijp ik. De pinguïns zijn ook super schattig hoor en door jou mooi verwerkt!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje, de lay-out vind ik ook super. mooi dsp.
    wat een mooie reis heb je gemaakt, nu nagenieten.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dot van een lieve kaart! Wat een fijne week hebben jullie gehad met een extra avontuurlijke terugreis maar jouw Michelle regelt het vast flitsend en jij hobbelt en geniet mee. Ik zit op mijn Phone dus ben anoniem vandaag 😂
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk voor je een weekje er tussen uit en wat een prachtige foto's
    Je kaartje is ook super leuk.
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart Angela.
    Doet altijd goed om een kaartje te mogen ontvangen.
    Wat leuk een weekje er tussen uit.
    Wel even wennen zo alleen op vakantie voor je.
    En nu nog na genieten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel lief en mooi kaartje Angela.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje, wat een avontuur! Fijn dat alles goed verlopen is en jullie weer heelhuids thuis zijn. Lekker nagenieten nu.
    Je kaart is prachtig, die heb je met veel liefde gemaakt. Mooi gekleurde dige, mooi papier en een mooie sketch versmolten tot een prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke kaart met die pinguïns, diegene die hem ontvangen heeft zal met deze "papieren hug" heel blij zijn.
    Wat heb je een leuke en spannende vakantie beleeft met je dochter. Dat ga je nooit meer vergeten. Nu vooral lekker nagenieten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh geweldig, die vakantie! Jullie hebben natuurlijk genoten. Alleen het weer al. En die terugweg is dan toch wel een avontuur...
    je kaart is superlief. Enige pinguïns en prachtig gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Angela,
    wat een gave vakantie! Jullie hebben natuurlijk genoten, alleen het weer al! En dan een best wel spannende terugreis...leuk!
    Je kaart is ook super! Die pinguïns zijn enig en het is en lief kaartje voor je blogmaatje. Doet vast goed!
    (ik typ nu voor de tweede keer, weet eigenlijk net of je modereren hebt aan staan, maar net werd er niest geplaatst...)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie en lieve kaart maakte je Angela, daar zal je hobbymaatje wel wat van opkikkeren,lief!
    En wat een geweldige vakantie had jij zeg, genoeg meegemaakt en die foto 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je maakte een prachtige en lieve kaart met de schattige pinguins, ze zal er vast heel blij mee zijn.
    Je vakantie naar Zanzibar klinkt geweldig, echt even er helemaal uit zijn, al was de terugreis wel met wat hindernissen, heb je dat ook eens mee gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach wat een schattige pinguïns op je mooie kaart. Dat zal haar vast goed doen. Wat een ervaring om zo ver op reis te zijn maar ik begrijp dat je genoten hebt en veel indrukken op hebt gedaan Angela. Nu inderdaad lekker nagenieten. Ik vind januari tot en met maart ook altijd hele saaie maanden maar de dagen gaan weer lengen dus dat is al wat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach wat een schattige pinguïns op je mooie kaart. Dat zal haar vast goed doen. Wat een ervaring om zo ver op reis te zijn maar ik begrijp dat je genoten hebt en veel indrukken op hebt gedaan Angela. Nu inderdaad lekker nagenieten. Ik vind januari tot en met maart ook altijd hele saaie maanden maar de dagen gaan weer lengen dus dat is al wat.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi kaartje. En wat heb je een mooie reis gemaakt.
    Jammer dat de terugreis niet vlekkeloos verliep, maar je bent weer veilig thuis.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a super cute creation Angela, so glad you had a super time in Zanzibar.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zoooo schattig!!
    Fijn dat je hebt genoten, het ziet er prachtig uit daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je wel dat je aan ons dacht rond Thomas verjaardag.En dat je ookzijn favoriete "winwins" wist te verwerken maakt deze kaart nog specialer voor ons.
    Ik ben heel benieuwd naar je verhalen over Zanzibar, maar die krijgen we bij het creatief cafe vast wel te horen.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje, dat zal haar goed doen! Mooie foto's van jullie trip, dat was genieten! Gelukkig maar dat er een alternatief was om de reis vanaf Dar es Salaam te maken naar Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela