Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

vrijdag 1 maart 2024

Wilma - Mirtillamente challenge Maart

For another language please use Google translate in the side bar on the right.

Afgelopen maand was Wilma jarig en deze kaart is richting Rosmalen gegaan. Ik had de kaart écht op tijd op de post gedaan (woensdag) en toch is de kaart pas afgelopen dinsdag bezorgd. Ik vrees dat ik rekening moet gaan houden dat de kaart een reis van een week maakt. 
Wilma vond de verjaardagskaart met ijsjes leuk en toepasselijk..... laat ze nou gek zijn op ijs 😊.

Vandaag start de nieuwe challenge bij Mirtillamente en Wilma's kaart is daar één van de voorbeeldkaarten.
Ik heb voor Wilma's kaart de digi Le Pine - Sadie Ice Cream gebruikt.


Sadie heb ik weer ingekleurd met mijn PrismaPremier kleurpotloden. 
Voor de liefhebber heb ik hier de kleurnummers:
Sadie:
haar: 1007-1033-937
huid: 927-939-1092-1031
ogen: 1007
lippen: 939-937
haarelastiek en armband: 1090
ondershirt en shirt: 996   929-937
broek: 1007-996 
gympen en veters: 1061-1096-1090   1002
Ice Cream:
koek: 1033-937
ijs: 929-937
versiering: 1090-996
bloem: 929-937

Het ijsje, de bloem bij Sadie's oor en 'Birthday' heb ik na het kleuren bewerkt met Stickles van Ranger - Diamonds.
De knoopjes, het lint en het embellishment komen uit mijn (oneindige🙈) voorraad.
Het DP is van PrimaMarketing - SweetFairy; een héél oude paperpad waarvan dit de laatste velletjes zijn.

De challenge van Mirtillamente is heel toegankelijk. Het thema is 'Anything Goes' in de breedste zin van het woord. Je mag kaarten inzenden, maar ook scrapbookpagina's en mixed media.
Ik zou zeggen... doe deze maand gezellig mee!

Vanmiddag mag ik een taartje komen eten in Apeldoorn; Casper wordt vandaag 9 jaar en hij heeft oma Fiets en mij (oma Bus) zelf uitgenodigd om een taartje te komen eten.... dat is toch geweldig!
Morgen wordt zijn verjaardag groots gevierd met (de rest van de) familie en vrienden. Ik vind het wel fijn om vandaag te gaan..... oma wordt een dagje ouder en vindt die drukte maar niks 😂.

Allemaal een heel fijn weekend en graag tot een volgende kaart!

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Angela.
    Leuke digi ,die mooi is ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met lekkere felle kleuren!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart met de vrolijke kleur3n. Mooi gekleurd. Leuke digi en een hele mooie afwerking. Veel plezier op het feestje van Caspar voor de oma’s. Ook alvast gefeliciteerd . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Angela,
    Nodig tijd om weer eens bij jou langs te komen en heb je laatste kaarten weer bewonderd! Je mag graag inkleuren en kan dit heel mooi. Het is voor mij niet echt weggelegd met potloden, copics of wat dan ook in te kleuren dan pak ik nog liever mijn acryl verfdoos om wat te aquarellen. Ik vind de kinderverjaardagen wel heel leuk en moet er niet aan denken om een dag eerder of later te worden uitgenodigd, vind het altijd zo gezellig! Jij vind het wel prima zo, dus dat moet ook kunnen, altijd doen waar je, je prettig bij voelt! Gefeliciteerd met Casper en een fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele vrolijke kleurrijke kaart en de digi is superleuk ingekleurd Angela. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon en veel plezier gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Angela !!!
    Geniet van de kleinzoon !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie vrolijke kaart Angela.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een vrolijke kaart!! En ja zag al voorbij komen dat de post langer gaat duren
    Gefeliciteerd met Casper, gezellig hoor dat hij jullie zelf heeft uitgenodigd! Lekker genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Na, belachelijk toch, een week...... en een klacht (of vraag) hierover indienen lukt niet, want nergens is een klantenservice van postnl te vinden.
    Het is een hele leuke kaart. De kleuren vind ik heel vrolijk en de digi is weer mooi gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart, je hebt de digi supermooi ingekleurd. Zo gaaf dat ijsje erbij en die felle kleurtjes.
    Gefeliciteerd met je kleinzoon, was het taartje lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtige kaart voor Wilma gemaakt in die felle kleurtjes, en de lekkere ijsjes. Het belangrijkste is dat deze leukerd toch is aangekomen, maar jammer is het wel.
    Gefeliciteerd Oma Bus met de verjaardag van Casper, wat leuk dat hij je zelf heeft uitgenodigd. Een fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaart heb je gemaakt. mooi ingekleurd!!
    fijne verjaardag.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie felicitatiekaart met prachtig kleurwerk. Gezellig zo'n uitnodiging van Casper.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig is deze mooierd wél aangekomen…ik heb hem uitgebreid bewonderd! Nogmaals hartelijk bedankt Angela!
    Over het algemeen is het deze keer met de post best goed gegaan en afgelopen week hebben we “gewoon” elke dag een postbode in de wijk gehad 😳
    Gefeliciteerd met je kleinzoon, heerlijk om het zo rustig te vieren xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw, 9 jaar alweer! En veel te leuk om niet tijdens het grote feest te komen. Dan heb je ze (bijna) lekker voor je alleen en hoeven ze de aandacht niet te verdelen...
    Je kaart voor Wilma is super. Wat kleur je toch geweldig!
    En ik doe de kaarten ook op tijd op de bus tegenwoordig. Zo balen van de post..je kunt er niet meer op rekenen dat het de volgende dag of de dag erop bezorgd wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart, wa5 een leuk grietje en wat heb je dat haar mooi gedaan! mooi gewerkt met de papiertjes en lintjes en knoopjes ook.
    Veel plezier vandaag oma Bus, hihi, geinig die namen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een leuke kaart voor Wilma en nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dankjewel voor je tip over de kleurpotloden.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart voor Wilma!
    En jouw kaartje, nou ja, kaartje, kunstwerk, heb ik ook ontvangen. Zo leuk met mijn naam en 60 erop. Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela