Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

zondag 17 maart 2024

Voor jou!

For another language please use Google translate in the side bar on the right.

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen op het blog van Mirtillamente.
Ik gebruikte daarvoor de digi Verdiana uit de Fairy Tale Collection. Je kunt haar HIER vinden.
De kaart maakte ik voor een blogvriendin die door een lastige periode gaat.
 Ik wilde haar laten weten dat ik aan haar denk. Ik ben niet zo van het bellen en appen, daarom stuurde ik haar deze kaart.
 Ik heb Verdiana ingekleurd met kleurpotloden van PrismaPremier.
Voor de liefhebbers heb ik hier de kleurnummers:
Verdiana 
haar 914-1031-1022-1095-911
huid 939-1092-1031
ogen 1022-1031
lippen 1031
kleding 1031-1095    914-1031-1022-1095-911
vleugels 1086-1022-1021-1089.

Het designpapier dat ik gebruikte komt uit een oude paperpad van PrimaMarketing - Botanical.
Verder heb ik bloemen en bladeren gestanst met stansen van Nellie Snellen. De sterretjes zijn van Xenos en heb ik bewerkt met glitters.

Challenges:

Afgelopen week was een gezellig drukke week, waardoor ik niet aan het bloggen toegekomen ben.
Vandaag is de rust hier weergekeerd en ga ik proberen jullie blogs te bezoeken.

Een fijne zondag en graag tot een volgende kaart.

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt en zal haar zeker opbeuren.
    Mooi gekleurd ook en de stempel is beeldig!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en bijzonder mooi kleurwerk. Het doet een mens goed om zo eens een kaartje te krijgen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe layout heb je gebruikt, Angela. Ook laat je weer mooi kleurwerk zien. Vooral het haar van Veriana is gaaf.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart is het en wat heb je weer mooi gekleurd! Hier was het ook zo...nu alle blogs langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las je reactie op mijn blog en dacht 'nog aan de slag voor mijn verjaardag, er ligt toch al een envelop van jou???' Snel opengemaakt en deze onwijs gave en lieve kaart in mijn handen 🥰. Wat een mooi dp, prachtige details en schitterend kleurwerk: dank je wel Angela!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kleurwerk Angela, je hebt er een heel mooie kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtige kaart Angela.
    Wat een mooi kleurwerk.
    De haren zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat een prachtige kaart Angela. Met een leuke layout, en een prachtig ingekleurde digi. De ontvangster zal er vast door opgekikkerd zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart en wat heb je de digi mooi gekleurd.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is lief, een kaartje doet altijd goed.
    En zeker zo'n mooie kaart als deze, héél leuk gemaakt en, zoals altijd, prachtig gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart.
    vraag: op welk papier print jij de digi?
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart Angela....en wat heb je mooi ingekleurd....top!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je met die mooie fee gemaakt Angela. Ze is zo mooi ingekleurd en je hebt haar op een mooi opgebouwde kaart geplaatst. Die bloemen zijn ook heel leuk gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A very sweet Fairy image on your pretty card, many thanks for sharing with us at We Love Stamping challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so very pretty a beautiful image and fabulous papers thank you for joining us at We Love Stamping
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. PrachtigAngela en je kleurwerk is weer fantastisch.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooi gekleurd dat dametje en wat een mooie kaart! Attent van je en ik lees dat Irene er heel blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Angela groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela