Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

donderdag 4 april 2024

Margreet - Mirtillamente challenge April

For another language please use Google translate in the side bar on the right. 

Afgelopen maandag is de nieuwe challenge begonnen bij Mirtillamente.
Zoals bijna altijd is het thema 'Anything Goes'.
Ik ben aan de slag gegaan met Esteban. Eén van de digi's uit de nieuwe release in de Mirtillamente Craftshop. Helaas staat deze digi er nog niet tussen, maar je kunt Esteban bestellen d.m.v. een  mailtje naar ordini@mirtillamentecraftshop.it 


Ik heb deze kaart gemaakt voor Margreets verjaardag. Ik vond het leuk om haar een keer een kaart met een ingekleurde digi te sturen, omdat ze vaak enthousiast reageert op mijn kleurwerk.
Ik heb Esteban ingekleurd met PrismaPremier kleurpotloden. Op dit moment kleur ik daar het liefste mee, omdat ik het idee heb dat ik met deze potloden veel lagen over elkaar kan kleuren voordat het papier verzadigd raakt.
De sketch is van Creative Sketchy Girls.
Het DP is een blok van de Action. Ik vond zowel de motieven als de kleuren erg bij deze digi passen.
De tekst heb ik gemaakt in de software van de Silhouette.

De challenge bij Mirtillamente duurt tot en met 27 april.

Challenges:

Ik hoop binnenkort meerdere kaarten te laten zien, want ik loop hopeloos achter met het plaatsen van de kaarten.
Tot gauw.

Een fijne dag!

25 opmerkingen:

  1. Heel mooi Angela !!!
    Mooi gekleurd !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Angela, dit is echt heel mooi gedaan. Je kleurwerk is weer prachtig en het papier past inderdaad perfect bij de digitale. Kortom een toppertje.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ingekleurd deze leuke jongedame, ook het retro papier staat er mooi bij.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie spetterende kleurencombi en heel mooi ingekleurd.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtige kleurrijke kaart met deze leuke digi en papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja... logisch toch dat ze enthousiast reageert? Je kleurt ook zo mooi!
    En dat papier is ook gaaf, lekker retro, past wel bij een 70 plusser 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart in vrolijke kleuren Angela. Je kleurwerk is weer top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt. Prachtig papier ook en wat een gave nieuwe digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke kaart, de digi is super ingekleurd, het papier heel gaaf, het past perfect samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hippe dame, zeg en heel mooi door jou gekleurd! Het papier past er prefect bij, heel leuk ook die dingetjes ernaast, gut... hoe heten ze ook weer! Ik heb ze nog liggen van toen ik nog scrapte. Ik ga het ook eens op een kaart doen, je brengt me op een idee :) Toffe kaart, Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wwooww.... hartstikke leuke kaart spat van t scherm af
    met deze vrolijke kleuren , hier nog in de diepte kaartjes ;)
    Groetjes Epie....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met dit vrolijk gekleurde papier en de mooi ingekleurde digi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En deze vrolijke kaart met die mooi gekleurde dame staat bij mij te pronken! Heb ik je kleurwerk in het echt kunnen bewonderen! Ik moest lachen toen ik het berichtje van GerJanne las.
    Fijn weekend (en nog bedankt voor je lieve mailtje).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het vrolijke retro dp, de details met 'die dingetjes 🤣' en jouw fantastische kleurwerk van deze coole chicken dáár is de jarige terecht heel blij mee! Goed weekend en tot woensdag, XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele gezellige en vrolijke kaart door die felle kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow fab card, your colouring is great too.

    thanks for sharing with us at Sweet Stampin.

    Fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een supergave kaart, perfect gekleurde sexy dame en een papiertje dat ik herken, echt retro he.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A fabulous girlie card! Thank you for playing along with us at Sweet Stampin' this fortnight. Tracey

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Angela: what a groovy 1970s era look for your card! Reminds me of my childhood-teen years before the Ralph Lauren preppy look and Annie Hall look affected ladies' fashions in the early 1980s!!!! Thanks for sharing at Ally's Angels during March-April 2024!!! --Becca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello there, what a wonderfully bright card! Lovely image and perfect for our theme. Thanks for joining in with us this fortnight at Sweet Stampin, Sarah - DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Great card - love your colours and paper.

    Thanks for joining us at the Creative Girls Sketchy Challenge.

    Helen x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela