Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

maandag 15 april 2024

Dieptekaarten

Zoals zovelen voor mij, heb ik me ook gewaagd aan de dieptekaart.
Ik heb 2 mallen gevonden waarmee je een leuke dieptekaart kunt maken.
Daarnaast ben ik ook aan het experimenteren gegaan met mijn Cameo.
Om nou van alle dieptekaarten een aparte blogpost te maken gaat me te ver. Daarom een serie dieptekaarten in 1 blogpost.
Vandaag laat ik jullie een aantal kaarten zien die ik gemaakt heb met mallen van Marianne Design en My Favorite Thing.

Allereerst een Valentijnkaartje die ik gemaakt heb voor Michelle.
Het vosje is van Nightingale Craftery - Fox Balloon.
Ik neus graag op Etsy naar leuke watercolour digital designs en heb een aantal shops als favoriet aangevinkt. Als deze dan een sale heeft, krijg ik een melding 😉. Zo kom je voor een leuk prijsje aan hele leuke 'plaatjes'.
De tekst is een stans van Nellie Snellen.

De volgende kaart is naar mijn zwager gegaan.
Ik heb een variant daarvan voor Wim Boer gemaakt, maar ben vergeten een foto te maken.
Cabin in the Woods komt ook van Etsy uit de shop Wild Art Blooms.
Deze tekst is een digitale stempelset van LOTV - Embossed Labels.

Deze bloemenkaart heb ik gemaakt voor mijn voorraad. 
Het komt best vaak voor dat iemand vraagt of ik nog verjaardagskaarten heb...... dat heb ik nu 😁
Deze afbeelding komt ook uit de Etsy shop Nightingale Craftery - Abstract Flowers Green.
De tekst komt van een stempelset van CraftEmotions.

De laatste kaart waar ik een foto van heb, is er een gemaakt met een mal van MFT.
Deze afbeelding komt uit de serie Bonjour Paris van Diane Design Lab.
Deze mal heb ik ook gebruikt voor een dieptekaart met klaprozen ter gelegenheid van Annemarie's verjaardag vorige maand...... jullie snappen het al..... ook hiervan ben ik vergeten een foto te maken.
In totaal heb ik 8 dieptekaarten met deze mallen gemaakt en de helft vergeten te fotograferen 🙈.

Morgen ben ik er weer met een watervalkaart voor het blog van Mirtillamente.

Fijne maandag.

17 opmerkingen:

  1. Four really gorgeous creations Angela, love them all.
    Hugs
    Cathy
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk Angela, ben weg van die prachtige bloem! Mijn 'suffe' Opa had een knoop in zijn zakdoek maar ook dát hielp niet echt want dan zei hij "waar moest ik ook al weer aan denken?? " 🤣🤣🤣🤣. Zou een foto zodra iets af is misschien een goed idee zijn *lol*.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je leuke dieptekaarten gemaakt met deze mooie plaatjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat heb je een leuk serie dieptekaarten gemaakt, en dit is nog maar de helft;-) Heel tof met de verschillende plaatjes en mallen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie afbeeldingen heb je gebruikt voor je dieptekaarten Angela. Ik vind het een leuke techniek om te doen én het ziet er leuk uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....wat heb je GAVE diepte kaartjes gemaakt Angela....ik vind ze stuk voor stuk prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig!! Geeft een heel leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, ik moet wel lachen dat je de helft vergeten bent te fotograferen! Zo enthousiast, zeker meteen op de bus gedaan? Die voor Wim heb ik gezien en inderdaad lijkt hij op die andere voor je zwager...Ze zijn allemaal mooi! Die golvenstans is gaaf! Wauw zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten, allemaal. Leuke stans is die laatste, is weer eens wat anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een prachtige plaatjes! Ik ben meteen even gaan neuzen hoor haha.
    En die laatste stans vind ik zo gaaf! Waar is ie van?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, zo herkenbaar.
    Ik vergeet mijn kaarten soms ook te fotograferen, zitten ze al, geschreven en wel in de envelop 🙈, of ze zijn zelf al weggestuurd.
    Ik vind deze serie erg mooi.
    Vooral de aqua kleurige bloemen en de dames in Parijs...., héél leuk.
    Ik ga mij toch ook nog eens uitsagen om een diepe kaart te maken, nog nooit gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten Angela, en het gebeurt mij ook wel eens om de kaart vergeten op de foto te zetten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, volgende keer die kaartjes allemaal op de fot zetten hoor, ze zijn echt supermooi!! je hebt er echt prachtige afbeeldingen voor genomen, beeldige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een prachtige dieptekaarten laat je ons zien, Angela. Vooral die laatste met de dames in Parijs is heel apart door die vormen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je maakte een mooie serie dieptekaarten, leuke afbeeldingen heb je gebruikt, ik vind de bloem echt prachtig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige afbeeldingen vooral de abstract flowers green vind ik héél mooi
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela