Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

dinsdag 16 april 2024

Tijd voor Taart

For another language please use Google translate in the side bar on the right.

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen op het Mirtillamenteblog.
Ik ben aan de slag gegaan met 'Cupcakes' uit de serie Svario.
Dit is een nieuwe release en helaas nog niet beschikbaar in de MirtillamenteCraftshop. Dat wil niet zeggen dat ze niet te koop zijn 😉. Bij belangstelling kun je een mailtje sturen naar ordini@mirtillamentecraftshop.it om via deze weg deze overheerlijke cupcakes in je bezit te krijgen.
Ik heb er een waterval kaart mee gemaakt.
De cupcakes heb ik vrolijke kleuren gegeven met mijn PrismaPremier kleurpotloden. Ze staan bol van de chemicaliën en zijn mierzoet😂.
Het patroon is van Lori Whitlock en het DP is digitaal designpapier van Miss Kate Cuttables.
Alles is geprint en gesneden met de Silhouette Cameo.

Morgen ben ik er al weer.
Dan met de beloofde dieptekaarten die ik zelf ontworpen heb 😊.

Fijne dinsdag allemaal!

12 opmerkingen:

  1. Leuke waterval kaart met deze taartjes in deze mooie felle kleurtjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mierzoete vrolijkheid deze cupcake waterval!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supervrolijk en het glazuur springt van mijn tanden alleen al bij het zien van deze lekkernijen. Leuk om een watervalkaart te maken (meerdere), dat is lang geleden dat ik die gemaakt heb.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk deze mierzoete kaart in deze vrolijke kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dat heb je gaaf gedaan, deze vrolijke kaart popt echt van mijn scherm, mooie kleurtjes zijn het! Erg leuk model ook, Angela!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave watervalkaarten met die ongezonde, mierzoete, maar wel mooi gekleurde, cupcakes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk deze kaarten !!!!
    Nog nooit gemaak een watervalkaart .....
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel knallend feestelijke kaart, erg leuk!
    Leuk dat je er een watervalkaart van hebt gemaakt, zo kunnen al de cupcakes een mooi plekje op de kaart hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmm, ben altijd wel in voor een taartje ;) Leuk met de waterval!
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, de kleuren...... mooi hoor.
    Haha, als dit echte cupcakes zouden zijn zouden mijn kiezen omrkrullen als ik ze zou opeten.
    Leuk idee, een watervalkaart met deze serie maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn geweldig die cupcakes, maar dat komt natuurlijk ook omdat jij ze zo mooi gekleurd hebt! En een watervalkaart is altijd zo leuk voor de ontvanger! Ben heel benieuwd naar morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten laat je weer ken zeg! Dat kleuren daarin ben je echt een kei in. Ook jou dieptekaarten zijn gaaf. Eens wat heel anders van jou hand, maar ze zijn leuk, zo ook de kaart van Wim, echt leuk, hij heeft hem ook aandachtig bekeken. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela